• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Röd-brud

Jaha, nu var det bara det sista kvar nu då.
    Vet inte om jag får så mycket tid över att vara här på BT innan bröllopet, så

LYCKA TILL ALLIHOPA!!!!!
    Vi hörs förhoppningsvis igen efter bröllopet, eller åtminstone när jag kommer hem från bröllopsresan :) :) :)

STORA KRAMAR FRÅN TINA

• Tissa

Tackar Röd-brud!

Ja Lycka till alla brudar nu på lördag! Hoppas nu vi får fint väder så det inte spö rengnar!!! Ha det underbart! Vet inte heller om jsg kommer få tid över nu...kankse kankse imorrn..

Om inte ha det bäst allihopa! wiiieeee Om 5 min kan vi säga : imorrn gifter vi oss!! hihihihihi

• Kouklie

Hej alla 29 oktoberbrudar. Ni sover väl redan.... Det var länge sen jag var här inne, men vill bara säga LYCKA TILL i morgon allihop. Jag har varit jättepirrig de senaste dagarna, men nu när allt färdigt så känns det lite lugnare. Dock är jag hur trött som helst och ska gå och lägga mig nu. Hiiii vad härligt det ska bli i morgon. Hoppas att det inte blir alltför kallt. Ska fotas utomhus i två timmar!!! Stor kram

Kouklamou

• Tissa

Gomorrn tjejer!

Idag smäller det!!! hihi Kikar snabbt in och önksar er alla en underbar bröllopsdag! nä nu måste jag gå...Gud vad det pirrar i magen!Vet inte vart jaf ska ta vägen...hihih hihi Tur innebrännaren har gått ner så den syns inte så mkt längre hihihi

Wwwiiiiiiieeee!!!

Nästa gång vi ses här är vi Fruar!

• Tissa

Hallå alla Fruar!

Hoppas ni hade en lika underbar bröllopsdag som oss!!! Det var som en saga hela dagen! Känns som det fortf Åhhh härligt!

Kramar Fru andersson wiieeee!!!

• andika

Wow, vilken underbar dag det var!!!! Det går inte att beskriva i ord hur kul och fantastiskt det var att gifta sig. Vädret var på topp så att vi kunde fotograferas ute, vigseln blev precis så stämningsfull och vacker som vi hade drömt om och festen var superkul. Att sitta på middagen omgiven av sin familj och sina närmaste vänner och lyssna på alla roliga tal och upptåg var en speciell och häftig upplevelse. Jag är helnöjd!!!!

• Fales brud

Bra att ni också haft en underbar dag!!
    Jag har drömt om denna dag länge. men inte för mitt liv kunde jag tro att den skulle bli så underbar!

Vädret var på topp här med! massor med vackra löv kvar på träden. vi var på toppenhumör. frisyren blev bättre än väntat. jag började nästan gråta när han var klar med håret..
    klänningen var underbar och tärnan den sötaste man sett på denna jord!

vi började bete oss som nykära igen!
    helt underbart
    låter jag lyrisk och full av klicheér!
    japp, det är jag!

ska nog sluta nu innan jag spårar ur.. :-

• Röd-brud

Tjena fruar!
    Vi hade också en aldeles underbar dag. Jag är supernöjd med allting, förutom att dagen gick så fort. Vädret här hos oss var ju också toppen, vilket var tur eftersom vi också fotograferades utomhus.

Jag har inte tid att skriva någon längre berättelse eller lägga in några bilder. Jag återkommer med det när jag kommer hem från bröllopsresan :) Vi sticker imorgon bitti och är borta en vecka.

Hur har det gått för er Tissa, blir det nån liten resa eller?

Ha det så bra så länge!

• Tissa

Hejsan nä jag tror vi sparar allt till Thailands resan fick ihop rätt mkt pengar så nåna tusen till så kan vi åka!

Kram på er alla! Våra fotograf bilder kommer om ca 2 veckor.

• Fales brud

var och tittade på fotografbilderna idag. väldigt svårt att välja! Det är fantastiskt att de kan få en att se så bra ut.

Vi hade prioriterat bort bröllopsresa. (har ju två småttingar med.)
    men dagarna innan bestämde vi oss för att ta in på hotell på bröllopsnatten i alla fall. värt varje öre!!

dock fick vi presentkort av kompisgänget, för att kunna ta en sparesa till nådedalen!
    Inte helt fel! dessutom lovades det barnvakt med!!!

• Olga77

Hej tjejer!

Vad roligt att alla verkar ha haft en sån bra dag! Vi är också jätte-jättenöjda! Går omkring och myser hela tiden när jag tänker på vilken underbar dag det var!

Tissa: Roligt att läsa din berättelse! Ska också skriva en sen och lägga ut lite bilder (om jag får nån som hjälper mig med det - är inget dataproffs...)

• Tissa

Olga77

Så kul! ja det var bara en liten del

Så roligt att det gick bra för alla!

Kram kram

• Röd-brud

Hej igen,

nu har vi även kommit hem från vår bröllopsresa. Och det får jag säga, det var värt vart enda krona.
    Det känndes som om vi lyckades förlänga den där känslan av att vara nygifta ändå längre. En hel vecka åt att bara rå om varandra och slippa alla "måsten" i vardagen.
    Men, men, nu är det tillbaka till verkligheten, mannen började jobba idag, och jag börjar i morgon. Skall tillbaka till jobbet och försöka reda upp allt som har med namnbytet att göra.
    Skall och fixa nytt pass och körkort idag. :)

• Tissa

Välkommen tillbax! Känner nu att man skulle åkt iaf på en bröllopsresa efter men men det kunde vi inte. Så vi får ta igen det senare

Vart var ni nånstans?

Had det gott! kram

• Röd-brud

Tack så mycket.
    Vi har varit en vecka på Madeira, alldeles underbart.

Nu när vi har kommit tillbaka och fått samlat ihop lite foto från nära och kära så har jag lagt ut en del på mitt krypin på FL. Dock har vi ännu inte sett fotografens bilder, väntar med spänning!:)
    Håll till godo med de som finns så länge,

www.familjeliv.se/krypin/tiantian/galleri.php

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!