• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Fales brud

Tissa
    dina festprogram var jättefina!

mina blev utskrivna i går vet jag men vi får inte se dem förän bröllopsdagen...
    Min underbara svägerska gör dem!
    fast jag har upptäckt att jag har rätt mycket kontrollbehov...

vigselprogrammet är nästan klart och vi har en regäl överaskning till vigseln...

Vi har med blivit sjuka, lillen har fått öroninflammation... och trots en veckas pencillin är han gnällig och arg...
    Krya på dig!!

• Olga77

Oj, era stackare som har blivit sjuka! Men, som sagt, bättre att det kommer nu än om två veckor!

Igår blev jag hippad! Misstänkte starkt att det skulle hända något denna helgen, men när de stod utanför dörren och ringde på blev jag ändå lite chockad och började nästan gråta. Det var flera stycken som inte kunde komma (har vänner utspridda både lite här och där i landet) men det var ganska skönt att vi inte var för många - nu hann man prata med alla.

Först blev jag sminkad (såg HEMSK ut) och fick en grisrosa heldress i frotté att ta på mig. Fick förtränga hela dagen hur jag såg ut och väckte inte heller så mycket uppmärksamhet - folk är väl vana vid möhippor. Sen tog vi spårvagnen ner på stan och de drog iväg mig till Musikens Hus där vi alla fick en lektion i Afrikansk dans. Jättekul!! Trots att jag tyvärr fullständigt saknar koordinationsförmåga. Därefter gick vi och fikade på ett mysigt café och sen åkte vi hem till vår lägenhet (som min sambo fått fly från). Tjejerna hade tagit med sig massa mat (knytkalas) och gott vin och vi orkade inte äta upp hälften. Jag fick svara på frågor om fästmannen och vårt förhållande och sen satt vi mest och pratade och tog det lugnt. Jättetrevlig dag - är så glad för mina underbara vänner och systrar!! (Fick förresten skämma ut mig lite på Ica också, men den delen förtränger jag liksom min klädsel...).

Fina bilder ni har i era krypin! Roligt att se hur andra har lagt upp det hela!

• Röd-brud

Olga,
    Roligt att du också har fått din hippa nu. Min blivande var på svensexa i lördags, det är ganska skönt att det är över nu, så man kan slappna av på ett annat sätt och kunna planera till den helgen som är kvar.

Tissa,
    jättefina bröllopsprogram, ser nästan lika dana ut som våra. Vi har samma hjärta (tror jag) men guld och brunt i färgerna bakom.

Tyvärr har jag glömt att lägga in nya bilder i helgen, har haft fullt upp, men de skall förhoppningsvis komma snart.

I kväll skall jag och få ansiktsbehandling och gå genom lite av sminkningen. På onsdag skall jag och klippa/färga och göra provuppsättning. Känns som om det mesta börjar falla på plats nu.

Tråkigt för er som är sjuka, tyvärr börjar jag också känna mig lite krasslig, men jag hoppas bara att det bryter ut nu så det inte drar ut för mycket på det.

Krya på er!

• Fales brud

Idag är det ansiktsbehandling för mig med. I morron provuppsättning.. har ingen aning hur jag ska ha det faktiskt..!

• Röd-brud

Skönt att där är fler än jag som inte har bestämt sig för det.

Jag litar på min frisör (som är en gammal kompis) hon brukar hitta någon som passar till mig och som jag känner mig bekväm i. Däremot måste jag bestämma mig innan torsdag om jag skall färga håret eller inte. skulle vilja göra något som verkligen syns, men det är kanske inte så kul att ha det på bröllopet.

Vi får väl se vad det blir av det.

• Tissa

**Host host**

Usch både jag e "gubben" e jätte krassliga nu...kan knaptt prata...hehe vi har ju inte tid att vara djuka nu heller men e samtidigt "glada" att det kommer nu och inte nästa vecka! Gud kan inte fatta att det är Nästa vecka tjejer! hihihi

Röd brud så kul att du fick en bra möhippa! Känns skönt när den har varit för man blir mer avslappnad

Hoppas eraprovuppsättningar blir kanon fina! Jag e jätte nöjd med min så det hoppas jag ni osså blir tjejer! håller tummmarna

Det känns helt overkligt nu när det är så nära...Längtar så mkt...Man e lite nojig..jag e iaf..kommer allt att klaffa..? Blir det ungefär så som man tänkt sej? Blir det bättre osv;_) ja ni vet...hehehe

Jag får nog köpa såna tab. på apoteket som hindrar diarrè! Så jag inte skiter på mej....hahha

Ska bli så skoj att se era foton osså sen Som jag hoppas vi får se

Ha det bäst tjejer & krya på er och ta hand om er nu så vi alla e friska till den stora dagen!

Kram kram Therese

• Tissa

Srr att jag gillar att göra mååånga gubbar hihihi

• Röd-brud

Gubbarna är välkomna!

Var och gjorde ansiktsbehandling igår, färgade även ögonbryn och ögonfransar, för att slippa ha för mycket rinnande maskara den stora dagen.

Det känns ganska skönt att få lyxa till det lite så sista tiden innan.

Jag är så rädd att jag skall stressa upp mig för mycket så jag inte hinner njuta av förberedelserna och den stora dagen.
    Därför försöker jag nu lugna ner mig, men det vet ni ju själv att det inte är så lätt när man fortfarande har mycket saker att göra. :)

Hur går det för er andra, har ni mycket saker kvar som måste göras?

• Röd-brud

Tissa,

hur har det förresten gått med sångerskan?
    Jag såg i en annan tråd att ni inte hade hittat någon till kyrkan?

Har det löst sig?

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!