• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Tissa

Foxy Lady

ahh oki Frågade hon dej om att ändra tiden då till 11.45 elr 12.00? hehe Eftersom jag hade frågat henne...Vi ska osså börja fotas 13.00. Har tiden 10.30 nu...hihi hade den efter dej innan men det blev för tajt...gick inte med fotografen...hehe

Nu blir det rätt okej! jag vet inte om jag ska byta om där elr hos min tärna...vi får se...

Lycka till med allt! Japp vi lär se varann där! kul! kram kram

• Fales brud

Foxy lady
    Grattis till "magen"! hoppas du mår bra. då blir det ingen skumpa på bröllopsdagen då!
    jag lovar att ta ett extra glas för dig

nu får jag dricka honungste hinkvis... förkylningen har satt sig på stämbanden. kan nästan inte prata. låter som en fjortiskille i målbrottet..

beställde buketten idag! spännande!

• Röd-brud

Var hos frissan igår.
    Känns jättebra, hon klippte och färgade mitt hår, så nu är det en riktig färgklick, kan tycka att man behöver det när nästan allt annat är vitt.

Vi gjorde ingen hel provuppsättning, utan diskuterade mest hur det skall se ut och det känns som om vi är helt överens.
    Skall bli spännande att se.

Hur ser era tidsschema ut för dagen?
    Så här är mitt.

kl. 9.00 frissan
    kl. 11.30 sminkning
    kl. 13.30 fotograf
    kl. 16.00 vigsel.

Mellan frissan och sminket tänkte jag hinna äta lite, och sen skall jag ju naturligtvis hem och byta om efter sminket.

Tur att man bor i en så liten by så det är nära till allting, slipper fara runder en massa i bil. Frissan är nog längst bort och det är nog 500 meter dit :)

• Tissa

Röd-brud

låter Kanon bra gumman! ja nu e det inte låångt kvar!! hihi

• Fales brud

johanna och leif
    Hoppas allt blir bra i morgon!!!

• Tissa

Åhh Om prick en vecka Brudar!!

Ansiktsbehandlingen var super nice! Fan jag har fått VÄRLDENS innebrännare... Fick den för 2 dar sen...osså hade jag tryckt på den igår innan ansiktsbehand. ...Det skulle jag inte gjort sa hon...usch syns skit mkt...fan har aldirg problem med hyn...osså nu..tack vare all stress och nervösitet...

Jajaja jag ska inte röra den nu iaf så får vi se.

kram kram

• Röd-brud

Ja visst känns det konstigt, bara en vecka kvar.

Och jag känner mig aldeles för lugn. Känns som om vi har allt under kontroll nu, och att allt som kan göras är gjort. Fattar inte riktigt det, men, men det är väl bara bra.

Imorgon skall vi iväg på en sista liten shopping tur, sen skall vi och hälsa på min tärna och hennes lilla bebis, som vi ännu inte har träffat (är bara 1 mån. gammal).

Tänk om en vecka!!!
    Längtar så :) :) :)

• Fales brud

Jag hade det mesta under kontroll !! ...hämtade ringarna och halsband och örhängen idag. lovade m2b att inte tjuvkika på vigselringen.. så nyfiken!!! har tjatat hela eftermiddagen att jag vill se den.
    ...men så skulle syrran bara visa lite saker på ebay hon hittat till dekorationen... vi spånade iväg rätt ordentligt plötsligt diskuterade vi tyllrosetter till vigsellokalen, heliumballonger, favours, sidenband...osv osv ja all ni vet som man kan lägga pengar på om man kan .. vad vi fnittrade. på måndag ska vi göra stan!! hÅLL I ER Linköpingsbor ny ska systrarna johansson SHOPPA LOSS!

• Tissa

Nästa söndag e vi gifta tjejer! hihi

Var och kikade på en klocka idag som jag ska få i morgongåva hhhi så snygg!!! Sen skulle jag få nåt mer men det fick jag inte veta...hhihi Åh jag längtar så till bröllopet! E så nervös att jag knappt kan äta...hehe har gått ner 2,5 kg sen i förra lördagen..Det e iofs bra för jag ville ju gå ner ca 4-5 kg innan bröllopet.. hehehe

Hoppas vi får fint väder allihopa!

Kram

• Fales brud

Wwwwwhhiiiii
    Nu kör jag med ditt stående uttryck tissa..
    du smittar av dig tjejen!!

snacka om bröllopsfeber. jag går på högvarv nu f--n va kul det här ska bli! det står lådvis med drickbart i matsalen. dessutom är det fullt med diverse papper och sånt som blivit över av pysslet med inbjudan. påsar med nyinköpta grejer osv osv. det är ju helmysigt!!!!

vi hade kalas i helgen så jag plusade på nåt kilo eller två åsså pizza...
    det struntar jag i nu.
    borde kanske sova nu?

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!