• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Tissa

Åhh jag gjorde min provuppsättning idag!! Blev sååå himla nöjd! Kanon fint! åhh va jag e glad! Tur att jag bytte frisörska! hihi wiiie!!!

• Fales brud

Tissa
    Jag var inne och kikade i "krypinnet" vi har samma bild på önskad brudbukett!
    Du har bra smak

fuskpäls, tjejer...? jag har funderingar på att sy en till mig och syrran som ska vara tärna.... är det svårt? har inte fått tag på tyg heller..

• Fales brud

Tissa
    Underbart snygg frisyr!

• Tissa

Fales brud

Tack så mkt E du osså på FL? nä nu får jag gå och nana...har jobbat natten...

• Röd-brud

Äntligen har vi fått reda på vilken präst vi skall ha.
    Dock fick vi tjata till oss att få träffa honom i tid. Han tyckte inte att det behövdes förrän samma vecka, men vi fick till ett möte på fredagen en vecka innan, så har man åtminstone helgen på sig att knåpa ihop vigselprogrammet. :)

Mycket som skall göras in i det sista. Men nu är vi snart klara med musiken till kvällen, sen är det bara de sista trycksakerna som skall göras.

• Tissa

Fales brud

Har skrivit i din gästbok nu! hihi ha de gott! kram

• Röd-brud

Jag har också skrivit i era gästböcker.

Lade även upp lite bilder i mitt eget krypin, tyvärr hade jag inte så mycket bröllopsbilder i denna datorn, får göra fler i helgen.

• Tissa

Hallå tjejer!

Allt väl med er?
    Själv e jag sjuk...ont i hela kroppen,halsen & skit förkyld...får vila nu så man e frisk till den stora dagen! Bättre att det kommer nu än sen...
    Hur e nerverna? hehe
    Det pirrar i kroppen Både av nervösitet & lycka

Kram på er

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!