• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Olga77

Foxy Lady: GRATTIS!! Förstår att bebisen har tagit en del uppmärksamhet från bröllopet...

• Tissa

Foxy Lady

Hhaha oki så det e du som har den tiden 11.30? hihi Du ska osså bli sminkad av marie? hihi så kul! Grattis till knodden i magen! vi vill osså ha....vi har lagt in växlen nu hihi så vi får hoppas det blir en bulle snart! hihi

Var ska ni gifta er? Kram kram Therese

• Tissa

Jag får bara fråga er tjejer...

hur gör man med Id,kort och pass nu? ska man vänta me det till efter vigslen elr? Vet inte riktigt hur det funkar...?

• Tissa

Kan man åka med sitt Gamla pass...?

• Foxy Lady

Gör nytt pass efter vigseln så slipper du allt krångel!
    Japp det är jag som har tiden 11.30 - hon ringde mig igår tror jag det var! Så vi lär nog se varandra där! Ska du byta om där? Vi gifter oss i S:t Petri kyrka! Sen går feten av stapeln på S:t Gertrud! Ska bli jätteroligt!

• Foxy Lady

Inte feten... det är nåt helt annat! Festen menar jag! Skyller på att bebben tar mammas hjärnceller!

• Röd-brud

Jag väntar med pass och id-kort och det där till efter resan. Måste få papperna från skatteverket först.

Sen har jag ju bokat resan i mitt gamla namn, och det måste vara samma namn på biljetten som på passet!

Nu skall jag gå till frissan! Skall bli så spännande. :)

• Röd-brud

Och förresten,

Foxy Lady,

Grattis!!!
    Förstår verkligen att ni har haft annat att tänka på.
    Lycka till med båda delarna.

• Foxy Lady

Tack tjejer för gratulationerna det känns helt fantastiskt! De har ju fått ta ut brudklännningen en hel del men det gick till slut ändå... Jag kommer att vara mellan fjärde och femte månaden när vi gifter oss och magen går inte att dölja längre - fast det har jag i och för sig inte heller försökt! Snarare tvärtom! Lycka till med bröllopen allihopa!

• Tissa

oki så om man vill åka på en mini bröllopsresa efter så kan man boka resan i sitt gamla namn?

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!