• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Röd-brud

Jag håller verkligen med om att Tissa har smittat av sig.
    Men just nu är det verkligen så det känns, det bästa sättet att förklara hur det känns just nu är

Wwwwhhhiiii!!!!!

Men det känns verkligen så bra.
    Nu är vi i stort sett färdiga med allting. Väntar på att min bror skall skriva ut bröllops och vigselprogrammen, och sen skall vi vika ihop dem på torsdag. Men det är det enda som jag vet att vi har kvar. Och det är så skönt, att kunna slappna av lite.

• Tissa

wiiiiieee!!! hihihihi

Ska sticka och soal nu inne istan..

Ha de gytt tjejer! Denna vecka gäller det! hihi

• Fales brud

Vi har fullt ös hela veckan spenderade hela dan i stan. glömde ändå göra saker...
    har fastnat med framsidan till programmet det blir inte snyggt som jag tänkt mig. men så är jag rätt trött. medd

• Tissa

Hello girls!

Imorrn ska vi på Romantiskt spa såå skönt det ska bli! Nu ska jag gå och nana...försöka iaf hehe Ska upp 4.30...blää bara 2 morrnar till sen e jag ledig till måndag hihi Vem vet kanske sticker vi iväg nånstans ändå...på en liten trip. Man vet aldrig

Natti natti kram Snart fru Andersson

• Röd-brud

Vad skönt att gå på spa. Det hade jag också gärna gjort nu känner jag. Men jag skall försöka att ta det lugnt där hemma istället.
    Jag skall bara jobba i dag och imorgon också, sen är det 2 veckors semester :D
    Skall bli så skönt.

• Tissa

Hello!

Har precis kommit hem nästan...Guud va mysigt det var på spaet! Jätte härligt & avkopplande Satt vi där & skålade och myste i bubblorna och matade varann med frukter Kan verkligen rekommendera det ni som bor i malmö! Nä nu ska jag gå och färga håret...Åh tog ledigt imorrn s nu e jag fri till måndag natt hihi Om vi inte sticker på en minihonynoon hihi

Kram på er

• Röd-brud

Tissa, var var det som ni var på spa? Har fått en lite sen tanke om att vi kanske skulle hitta på något sånt på fredag för att hinna slappna av lite då.

Men jag vet ju att jag är sent ute, men kanske att man kan få tag i något mitt på dagen. Men jag vet inte riktigt var jag skall leta. Några förslag? Malmö, Lund, Helsingborg går bra.

• Tissa

Röd-brud

Hej gumman! Vi var på Mojlife i malmö. Rekommenderar det verkligen!Gå in på deras hemsida. Lycka till!

Kram kram

2 dagar kvar tjejer!!!

• Tissa

I övermorron Brudar! hihihihihi

Ska sola 11 sen ska jag göra "påfyllning" av mina naglar och sånt. Fixa lite inför
    kram kram

• sweet saint

hoppas ni alla får det underbart!!!

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!