• Tissa

29 Oktober Brudar!!! Snart dax!

Hello tjejer!

Startar en ny tråd eftersom den gamle stängdes av...

Nu e det bara 20 dar kvar!! wiiie!!
    Börjar ni bli nervösa? Jag börjar...hihi

Har ni mkt kvar att fixa?

Vi har:
    * Solosångerska
    * Vigselprogram

Hmm känns som om det är mer...

Kram på er! / Snart Fru Andersson

• Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!
  • Tissa

Halloj!

Ja det löser säkert sej håller på nu att leta Har fått nåna mail. Så vi får se. Ska ringa kanron idag efter 14.00 osså se vad hon säger.

Åh skönt med ansiktsbehan. nu=) Ska överraska Thomas nu på fredag! Har best. tid till oss båda kl 15.00 för ansiktsbehandl. med massage hihi Han kommer bli helt överraskad! Sen på Tis så ha jag best. ett Romantiskt spa för oss! Sköönt och lite lyxigt hihi Det vet han inte heller om! hihihi

Nä nu får jag lägga mej och vila igen...näsan riner i ett... usch..jobbigt!

Kram på er tjejer! Så kul att prata med er!

• Tissa

Pratat med våran Kantor nu Åhh hon var så glad & go! Kul med såna människor!

kram kram /Therese

• Tissa

Kika in på vår Hemsida har lagt in lite Nya bilder....Från Möhippan & svensexan...hehe sen börjat med brudfäöljet

www.fiaochtompa.com

• andika

Ja, nu börjar det att bli riktigt nervöst...Har väl det mesta på plats men en del samordning och småsaker kvar att fixa.
    Låter trevligt att koppla av på spa innan bröllopet - det borde vi också göra. Tissa, var har du bokat någonstans?

• Tissa

andika

Jag har bokat ansiktsbehand. imorrn - 525 kr /person

Sen på Tis Romantiskt spa - från 395 kr/person

Det är på Mojlife i Malmö ligger där gamla Lazerdome låg innan....Kanon trevlig personal!
    Sen har vi det häftet rabattguiden så det blir 15% avdrag på båda sakerna

Ska även göra min brudmakeup där med!

• Tissa

Oj...tänk om jag gjorde Reklam nu....?????

• Tissa

Röd-brud

Jätte fina program! har skrivit i din gästbok!

• Foxy Lady

Hej hej!
    Ett tag sen jag hängde här nu, det visade sig för 2 månader sedan att jag har en liten bebbe i magen så vi har haft lite annat att tänka på än bröllopet! Bebben = mer spännande än bröllopet! Vi gifter oss den 29 oktober i Malmö! Snart snart! Ska bli såååå kul!

Tissa: Vi kanske ses på Moj Life nästa lördag då eftersom hon ska mejka mig med!

Vi har fixat det mesta nu, bara lite småpill kvar sedan är det dagen det och 1 dag senare bär det av till härlig bröllopsresa i karibien! Mumsfilibabba!

Svar på tråden 29 Oktober Brudar!!! Snart dax!