Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
nu fattar jag inte nat ..
exaktemente!
Hörrni, jag kom på en grej! Vet ni varför alla andra tycker att somliga *host host* på forumet förstör trådar genom att vara oseriösa.
DE ÄR AVUNDSJUKA!!!! Deras trådar har aldrig, och kommer aldrig, att ha så här många inlägg. Därför vill de helst se såna här trådar utrotas!!!! mmmm... Där kom jag minsann på dom! Dom vill leva i tron att en tråd kan bara ha 3 svarsinlägg. Mmmm, precis. F-n va smart jag är!!!
Trallila, nu ska jag hämta min femhundrade kopp kaffe.
KAn ni inte sluta prata om mat?? blir jätte hungrig da..
Mat mat mat mat mat mat mat mat mat.
Jag vill ha kinderägg jag.
Räknas Schweizernöt som mat? Är det sant? Yeeeesssssss!!!!!
Klart det är mat! Du tuggar ju nöten och mat ska man tugga. Inte svälja hel. Det sa alltid min mamma.
Gable, vänta bara ett tag så kommer nån på att sånt här hör hemma på chatten. Men hur ska man då kunna gå och diska mitt i alltihopa och fatta (eller inte fatta ) nåt. Fundera på det!
ööh man tar med sig en karta sa att man hittar tilbaka fort som bara den och sedan läser man allt som alla nagonsin skrivigt och sedan skriver man att man minsan gjort det och börjar om med diskutinoen ialla fall bara för att maninter läst allt igentligen utan fatt allt i fel hals och inte fattat natt har du förstat??
Men om man råkar glömma att man höll på att skriva och så går man och köper lite Schweizernöt och sen när man kommer hem igen då är chatten borta och då är det fint med en rosastöveltråd som man kan snöra i.
Chat?! Vad är det???? Kan man äta det???