Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Det var inget kul att diska.
Ååååh sajbärmama, va glad jag blir! Man kan aldrig bli arg på den som startar såna här fantastiska trådar (tror du att vi kan nominera oss nu till den-mest-sliskiga-hylla-varandra-tråd-nu?
Menar du att nån kanske säljer ett par Marimekko-stövlar här på forumet?!
oooooooooooooooooooooooooooooiiiii!!!
Spännande!! Måste kolla, lilla katten får inte hinna före mig!
nä de kan man ju första!!
men du var tapper som gjorde det och jag tycker att du förtjänar en hurrande aplad för ditt modiga ingripande!
Gable
jag har minsan redan varit där!!
snabb som en räka!
Gjorde vad? Jag gick ut i köket och kranade upp lite vatten, lade i disken, stod en lång stund och tittade på eländet.
Sedan tog jag ett chokladägg och satte mig vid datorn igen.
Är räkor speciellt snabba?
Gable, vi funderar på ett jätteinvigningsparty med en stor manifestation. Man kan med stolthet visa upp sig i prinsesskrona, gummistövlar, pärlklädda resväskor och visa upp sina egenhändigt tillverkade trolldegsattiraljer. Tycker ni första april är ett passande datum? I stadgarna kommer vi nog att han en paragraf som beskriver vårat svårmod när det gäller saker som diskning.
Dom är snabbare än gamla gable i alla fall
Skitsamma om det inte finns bild så är det säkert inte:
1. rååååsa stövlar
2. marimekko
Jag fortsätter min oförtrutliga kamp att hitta råååååsa marimekko-stövlar. De finns, jag är helt säker.
Hmmmm.... Chokladägg?! Är det ett sånt där som både rymmer överraskning och god sjåklad?
sajbärmama,
kaunt mi in.
Jag ska impa på er alla med min kabinväska! Ska bara muta de små liven med lite leksaker så de hjälper mig att pynta den.
nä det är dom hämska kinder überachung och fran dom vill jag inte höra ett skvatt!
komm och lek pa lek traden sa att det blir lite fart pa den!