• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • Gable

Präsiis.

Gjorde dom inte ett bra jobb när dom uppfostrade dig kanske??? Varför då förstöra ett vinnande koncept???

• Gable

Ojdå. Jag kommer aldrig att få vara med i nån tråd.

• emipon

Då säger vi det!
    Så blev ni inte av med mig nu heller!

• Cybermamman

emipon, stilla din gnagande oro med ett chokladägg till. Mår dom bra hos gamlingarna så kan dom stanna. Kommer du att ångra dig om du inte hämtar dom nu? Gör det som du blir minst ledsen av, det är ett bra koncept. Jag tror du behöver ett bara nya stövlar idag. Jag ska göra en insamling som vi kallar 'Norrlandsfonden II till emipons nya stövlar' och det kommer att räcka till ett par marimekko åt gable och fyra nya till lillakisse med.

• Gable

Och förresten så gillar jag kinderägg. Jag blir glatt överraskad varje gång av dom där lilla prytlarna som man ska montera ihop. Jag monterar och klistrar små klistermärken medan jag njuter av chokladen. Mumsimums.

• Gable

Jäjäjäjääääääääääääääääh!!!

*Dansar runt skrivbordet på jobbet av vild glädje, tur man är ensam*

• Cybermamman

Räknas en påse nutrilett som kinderägg

• emipon

Gable, vet du vad som är minst kul med det?
    "Paaappaaa! Mamma har tagit min kinderleksak! Jag få inte bygga den själv! Paaappaaa!"
    In kommer M. "MÅSTE du? Hon kan själv, och det är faktiskt hennes."
    Skuldmedveten emipon: "Men det är ju så pilligt. Och tänk om lillebror tar småbitarna? Och så får ju barnen all den goda chokladen..."

Svar på tråden Rosa gummistövlar