• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • emipon

Komplotterna mellan två syskon gör regeringskomplotter till småpotatis. Du anar inte... *trött*

• emipon

Disken kallar på mig. Ha en fin eftermiddag, mina vänner!

• lillakisse

nä var ensam barn !!
    men jag hade en leksaks gitar där jag pillade in mat till tomtarna tills min ömma mor började undra varför det stank sa helvetiskt i mitt rum och kastade bort den..
    ja livet är hart!

• Cybermamman

Å en disk(h)oprinsessa som svävar iväg! Sejm sejm emipon. Lillakisse och jag håller i trådarna. Hohoho!

• Gable

Hallå där!

Ni har glömt bort mig!!! Jag visste väl det, man är ingen minnesvärd person.

Alla hatar mig.

Och inte har jag råååsa stövlar heller.

Och mobbad är jag. Och inte får jag skriva i vilken tråd jag vill. Och alla vill bara att man ska vara seriös i alla trådar.

Buuuuhuuuuu... Vad det är synd om mig!!

• Cybermamman

Välkommen hit! Här får man inte vara seriös. Gable, å vad vi har väntat. Jag trodde du va arj på mäj.

Lillakisse, det finns faktiskt ett par gummistövlar till salu under köp&sälj det är bara att klippa till

• lillakisse

mmmmm jag ska genast ge mig iväg och kolla!

• lillakisse

men jag kommer tilbaka!!

• Cybermamman

Smit iväg en stund du lillakisse, åsså tar du lite kisseknas på vägen så du blir mätt i magen.

• lillakisse

inge bild!!
    inge beskrivning hur ska jag kunna veta om dom e rosa??

Svar på tråden Rosa gummistövlar