• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • Cybermamman

Godsaker i alla former är bra mutor, tom halstabletter kan funka... mamma väere som nuktar?....

• emipon

Nä, gable, det var inte ett sådant roligt ägg, detta var ett litet, litet chokladägg fyllt med nougatcrisp. Sällsynt sött och inte ens så värst gott, men det var i a f choklad.

• lillakisse

jag hade en katt en gang som oksa gjärna at halstableter!
    en natt smällde han i sig en hel pase ovacktade fichermansfrends..

• Cybermamman

Törs man det lillakisse, tänk om nån tycker man är osärrijös? Å då blir man rakad naken och upphängd uppochner med brudklänningen som ett gammalt flaggspel lindad runt gummistövlarna.

• emipon

Ska jag köra och hämta mina barn, tycker ni? Eller sak jag hänga här en stund till?
    De är hos mormor och morfar, så det går ju ingen direkt nöd på kiddisarna, tänkte mer på hur länge mina föräldrar orkar leka.

• lillakisse

nä dom värkar jätte snälla och vem vet vi kanske kan locka hit nagon liten grönjöling som vi kan lära upp i gummistövlandets svara konst!

• emipon

Svaret på det är givetvis att det är MIN ensamhemma-dag, det bestämmer jag själv!

• lillakisse

Barn ska man lämna mangen och langen dag hos mormorar och liknande det är väldans nyttigt har jag hört!

• Gable

Jag vågar mig inte utanför den här tråden. Minsta antydan till att man är oseriös och dom hugger till direkt. Men tänk om JAG tycker så?! Att man visst kan ha gummistövlar under klänningen?! Eller om jag tycker lila ögonskugga inte är snyggt oavsett färg på ögonen, är jag stämplad för evigt som oseriös då?

• lillakisse

jupp!
    är inte livet härligt??

Svar på tråden Rosa gummistövlar