• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • lillakisse

alltsa inte med dom vackra pojkarna från flygflottiljen??

• emipon

Jag åt just en liten, liten bit överbliven prinsesstårta (från jobbet, bra jobb jag har, va? ) men inser nu att jag barde haft det på lagring i stöveln först.

Vet ni förresten vad jag hittade i min ena stövel sist jag skulle ta på den? Tre udda små vantar, en dockklänning och inte mindre än tre små bilar till Fischer-Price-garaget.

• Cybermamman

Jodå, vi tar med dom oxå.

• Cybermamman

emipon, det var ena riktiga fynd det. Vad ska man med handväska till om man har gummistövlar.

• emipon

Lillakisse, de vackra pojkarna _förklädda_ till badankor, förstås! För husfridens skull...

• blivande fru J

nu ska jag och mina stövlar ut i vårsolen, men ankorna får stanna hemma och vakta huset..

kvack kvack :)

• lillakisse

hum man kan ju undra om det är ett koderat medelande till nagon liten hustommte eller sa.emipon

• emipon

Hahaha! Jag ser framför mig hur jag går över torget i Kristianstad på vag från den ena affären till den andra med en stor, grön gummistövel i famnen!

• lillakisse

ja ha det är därför det är en rämm pa dom..

• emipon

Jag funderade på det, lillakisse, men lyckades inte få fram vad det i så fall skulle betyda.
    Idéer?

Svar på tråden Rosa gummistövlar