Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
alltsa inte med dom vackra pojkarna från flygflottiljen??
Jag åt just en liten, liten bit överbliven prinsesstårta (från jobbet, bra jobb jag har, va? ) men inser nu att jag barde haft det på lagring i stöveln först.
Vet ni förresten vad jag hittade i min ena stövel sist jag skulle ta på den? Tre udda små vantar, en dockklänning och inte mindre än tre små bilar till Fischer-Price-garaget.
Jodå, vi tar med dom oxå.
emipon, det var ena riktiga fynd det. Vad ska man med handväska till om man har gummistövlar.
Lillakisse, de vackra pojkarna _förklädda_ till badankor, förstås! För husfridens skull...
nu ska jag och mina stövlar ut i vårsolen, men ankorna får stanna hemma och vakta huset..
kvack kvack :)
hum man kan ju undra om det är ett koderat medelande till nagon liten hustommte eller sa.emipon
Hahaha! Jag ser framför mig hur jag går över torget i Kristianstad på vag från den ena affären till den andra med en stor, grön gummistövel i famnen!
ja ha det är därför det är en rämm pa dom..
Jag funderade på det, lillakisse, men lyckades inte få fram vad det i så fall skulle betyda.
Idéer?