• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • blivande fru J

har du ingen bild på dina stövlar? jag misstänker att de är lite nättare än mina som mer liknar svampplockarstövlar.

• emipon

Jag rackar väl ner på lillakisse om jag vill? Det hörs ju på namnet att man ska det, det är ju en uppenbar kattracka.
    Och vad jag gör för att lätta upp stämningen på mitt bröllop? Fnihiss, det får jag allt fundera på. Dyker upp, kanske?

Men det kommer att bli jättekul med dina stövlar, hoppas det blir väder att använda dem.

• Cybermamman

Tror jag måste fixa en sån hemsida på msn så jag kan lägga ut alla knasiga saker som jag gör och har. Precis som om man hade för lite att göra

• emipon

Cybermamman, jag funderade lite, ska du ha något annat rosa för att matcha lite? Buketten, kanske? (Seriöst ställd fråga, för en gångs skull)

• Cybermamman

emipon, jag ska ta mina räcerstövlar och komma och rädda dig och så tar vi bussen till Ullared och köper en stor säck med kitteknas till lillakisse och en pall rosa kaffeservetter som vi kan ha till vårt party

• Cybermamman

emipon, jag funderar på saken, kommer troligen att bli någon slags handväska

• lillakisse

bara för att jag inte har nagot ao sa behöver du faktiskt inte retas!!
    här är det helt klart att vi bara försöker liva upp partyt och jag har aldrig tvivlat pa serusiteten i dina gummistövlar!
    jag har inköpt ett jätte paraply i vinröt för fottona man vet alldrig om de regnar!

• lillakisse

Ullared
    jag har minsan alldrig varit i Ullared och mig har ingen lust att komma och rädda med gummistövlar!!!
    Jag kanske kan komma med gummianka över östersjön!!

• emipon

Behöver du räddas, då? Du har ju en gummianka.

• lillakisse

humm men jag har langtrakigt pa jobbet jag maste kopiera massa srutt och de e inte roligt men jag kan ju hänga här och de e kul..

Svar på tråden Rosa gummistövlar