Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
pittsburghlive.com/photos/2004-04-15/0416livboots-a.jpg
åhh vad många fina det finns
Kolla dom med hjärtan www.gyfootwear.co.uk/wholesale_wellings2.htm
tyvärr hittar jag inte mina stövlar på bild...
Jag tänkte visserligen inte gifta mig i dem, men får mina Marimekkoblommiga stövlar vara med & leka ändå?
Du skämtar?! Har du Marimekko-gummistövlar?? Jag visste inte ens att det fanns!! Jag som älskar Marimekko!!!! Ohohohohoho, nu hyperventilerar jag snart!
Det skulle inte falla mig in att skoja om något så allvarligt. Jag köpte mina (vit botten, svarta blommor) i höstas hor Marimekko-butiken på Norrmalmstorg i Stockholm, då var de det sista paret i vuxenstorlek. Senare har jag sett dem i rödblommigt i en affär bredvid ån i Uppsala (mittemot Trolltyg).
Hittar tyvärr ingen bild på nätet - annars hade du fått en länk!
Rejäla stövlar i Nokia-gummi är det också!
Men är det verkligen skönt med gummistövlar? Jag får bara mardrömsångest och skavsårsrysningar när jag tänker på sånt... Men det kan förstås bero på att mina fötter får skavsår av allt...
Har hursomhelst inte haft stövlar sen jag gick på skogsmulle. Typ. Vilke diskvalificerar mig totalt från denna tråd inser jag nu, tack och gonatt. :D
anne på grönkulla, dom stövlarna är fina dom tänk vad vore livet utan gummistövlar...
Ååååh, jag döööör!! Det är ju så snyggt! Svarta blommorna på vit botten. Och de blåa. Och de röda. Åååååååh, vill haaaa!!!
De beigefärgade blommorna är jag inte så där vrålförtjust i. Var i Helsingfors för ett tag sen och i Marimekkobutikerna där hade de börjat med nåt nytt mönster som var jättesnyggt i gult/beige-aktigt! Har inte sett det här tyvärr.
Fast gummistövlar hade dom inte, annars hade jag banne mig köpt såna.
Skitsamma om dom är bekväma, de är ju snygga!!
mina är rätt vida, så jag behöver inte känna mig som om jag är fånge i stövlarna, frihet och svampplockning, så ska livet vara ju :)