Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Det är en massa olika färger på prickarna i en gammeldags 25-örings storlek ungefär och jag är lycklig som ett barn över både stövlar och prickar.
Det är helt normalt, gummistövlar är till för att älskas och vårdas ömt. Man kan ha olika till tex skogspromenader, ridning, trädgårdsarbete, segling eller bröllop.
blivande fru J, med risken för att bli tagen för ett troll *skrattar så jag nästan svimmar* jag gjorde såna stövlar till min mamma i julklapp. Det finns faktiskt bildbevis. Jag målade vit eltejp med svart tuschpenna som hajtänder - dom blev ascoola.
Kolla dom med hjärtan www.gyfootwear.co.uk/wholesale_wellings2.htm
anne på grönkulla, dom stövlarna är fina dom tänk vad vore livet utan gummistövlar...
Badankor är ett mycket fräscht inslag i tvagningslokalen. Passar även som morgongåva. Man kan ha dom i en liten balja bredvid i duschen.
Blivande fru J, undrar vad du läst ... för vi ska ut på trolljakt ... hihi håhå
Håhåjaja
Men dom som tycker att dom vet bättre måste vara snälla med oss som inte vet samma saker. Alla kanske inte tycker om badankor för dom kan försvinna så man inte ser dom om man har jättemycke badskum . Får man fråga en sak? Brukar ni bada med gummistövlarna?
lillakisse det var ett bra tips, det brukar vara så fin färg på dom flaggorna som man blir riktigt glad av. Jag tycker om saker som man blir glad och snäll av.