Rosa gummistövlar
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?
Närvara!
har dina gröna eller blåa prickar, eller är de helrosa liksom? mina är underbara iaf
Shit, jag använder fortfarande mina ridstövlar från 5:an när jag är ute i skogen...
Är det normalt?
Det är en massa olika färger på prickarna i en gammeldags 25-örings storlek ungefär och jag är lycklig som ett barn över både stövlar och prickar.
egentligen skulle jag vilja ha sådana här:
images.skymall.com/images/products/1a/27/04/69671455x.jpg
Oj, jag vet inte vad jag skulle kunna göra för att lätta upp stämningen på mitt bröllop. Vara snäll och tillmötesgående kanske?
Det är helt normalt, gummistövlar är till för att älskas och vårdas ömt. Man kan ha olika till tex skogspromenader, ridning, trädgårdsarbete, segling eller bröllop.
blivande fru J, med risken för att bli tagen för ett troll *skrattar så jag nästan svimmar* jag gjorde såna stövlar till min mamma i julklapp. Det finns faktiskt bildbevis. Jag målade vit eltejp med svart tuschpenna som hajtänder - dom blev ascoola.
Ja herrej-lar, de där stövlarna skulle nog lätta upp stämningen en smula på mitt bröllop. Helt klart!
Svooosh, iväg och shoppa lite. Kan nog trycka ner dom där gummistövlarna i min lilla trolldegskabinväska.
tänk er ett par sådana sticka ut under marängen :D