• Cybermamman

Rosa gummistövlar

Sådärja. Här är tråden för oss som tex har rosa gummistövlar helt enkelt. Vad ska du göra för att lätta upp stämingen på ditt bröllop?

• Svar på tråden Rosa gummistövlar
  • blivande fru J

har dina gröna eller blåa prickar, eller är de helrosa liksom? mina är underbara iaf

• lundabrud

Shit, jag använder fortfarande mina ridstövlar från 5:an när jag är ute i skogen...

Är det normalt?

• Cybermamman

Det är en massa olika färger på prickarna i en gammeldags 25-örings storlek ungefär och jag är lycklig som ett barn över både stövlar och prickar.

• Gable

Oj, jag vet inte vad jag skulle kunna göra för att lätta upp stämningen på mitt bröllop. Vara snäll och tillmötesgående kanske?

• Cybermamman

Det är helt normalt, gummistövlar är till för att älskas och vårdas ömt. Man kan ha olika till tex skogspromenader, ridning, trädgårdsarbete, segling eller bröllop.

• Cybermamman

blivande fru J, med risken för att bli tagen för ett troll *skrattar så jag nästan svimmar* jag gjorde såna stövlar till min mamma i julklapp. Det finns faktiskt bildbevis. Jag målade vit eltejp med svart tuschpenna som hajtänder - dom blev ascoola.

• Gable

Ja herrej-lar, de där stövlarna skulle nog lätta upp stämningen en smula på mitt bröllop. Helt klart!

Svooosh, iväg och shoppa lite. Kan nog trycka ner dom där gummistövlarna i min lilla trolldegskabinväska.

• blivande fru J

tänk er ett par sådana sticka ut under marängen :D

Svar på tråden Rosa gummistövlar