Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Tja tja flikkor..VEM var/är det som snackat om sankta birgittas kapell???
Känner igen namnet och var ute och promenixade en stund i dag(rättaresagt heeeela dan) Och stötte på denna HEEEELT underbara kyrka..åhhh man blir ju förälskad ...
Vem vem vem är det som ska vara där eller minns jag helt fel..
HanOchJag - Vi ska gifta oss där :)
Kom på imorse att vi måste handla papper o bläck till skrivaren typ...SNART! Inbjudningarna ska gå ut om en månad typ o vi har inte ens börjat!! -panik i magen-
Hejsan alla, ni verkar ha en trevlig tråd. Får man vara med?
Heter Maria, är sjukskriven halvtid pga utbrändhet, arbetstränar halvtid i butik. Jag och min sambo gifter oss den 27/8!!!
Mirelly:
hej!
alltid roligt med nya människor!
välkommen
Tack!
Vi ska oxå börja kika på inbjudningarna, hur de ska se ut. Vill göra själva med stämplar, emobossingpulver och så. Hur ska ni göra?
muminlina ja jag misstänkte att det var ni..har för mig att du pratat något om röda sten osv..
Fan va fin den e..
Vi har den i åtanke oxå..
tyckte den var sååå vacker och lite lagom "kristen" inte för mycket av det goda vill säga..
PERFEKTA trappor och så för fotografering..
Ett mycket bra val måste jag säga
Mirelly:
vi kommer beställa...
har hittat drömkorten! :)
och även om det är mysigt att göra egna så e det ju faktiskt också bekvämt att köpa.. ;)
God morgon flickor.
Mirelly - välkommen. Jag gör också egna kort. Snart färdiga . Jag jobbar med krympplast, ståltråd och pärlor. Embossar kuverten med samma stämpel som jag har på krympplasten.
När skall vi fika nästa gång?
/Anna.
Muminlina - Vad sa vi för tid till torsdag. Skall skicka grejerna till gästerna idag och skall även där skriva till vilken tid det är. Jag kommer ju som sagt en halvtimma innan gästerna!
/Anna.