• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • StinaJ

HanOchJag- det var så lite så... Känner också att det var trist att jag inte kom på fikan men samtidigt är jag inne i nån döperiod just nu... orkar inte göra mycket till bröllopet men orkar göra ovanligt mycket annat istället... känner mig ganska "klar" med bröllopet för tillfället...
    Fick hindersprövningsintyget idag iallafall... Vi får gifta oss!!! haha inte för att jag tvivlade innan men ändå...

• längtartillaug

Titrania & HanOchJag
    Vad tråkigt, nästa gång kanske

Muminlina
    Hur ligger det till för dig? Hoppas hoppas

Sov gott

• muminlina

längtartillaug - tyvärr så har jag inte lyckats byta tur med någon, måste alltså jobba jag också :( Men jag har några adresser åt dig iaf.. mailar dom så fort jag hinner idag.

Princessdiamond - jo jag jobbar på sahlgrenska, men vi har inget med hemtjänsten att göra, tyvärr.

• längtartillaug

Vad tråkigt. Får åka själv idag då . Får väl hoppas jag får sällis nästa gång i stället.
    Ha en riktigt go dag, Anna.

• HanOchJag

längtartillaug åhh känner mig hemsk.. sviker igen..hoppas bara att det går bättre nästa gång..

• längtartillaug

HanOchJag - känn inte så. Det går säkert nästa gång
    Nu när jag är ensam kan jag ju åka och leverera varor efteråt.

• Titrania

Ojojojoj vilket kanonväder vi har idag flickor! :)
    Så vad händer o sker i helgen? Nån som ska hitt på nåe kul? ;)

• Princessdiamond

Titrania:
    göra idag? vi ska iväg till ale sen å se på syrran när hon uppträder.. lust å följa med? eller andra planer kanske?

• Titrania

Syrra? Uppträda? Kostar? Hämta mig? :D ;)

• Princessdiamond

Emma, aerobics, inte veta pris, ja hämta.. eller mötas någonstans..
    :)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2