• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • längtartillaug

Time for bed
    Ses kl elva.
    God natt.

• StinaJ

Grattis HanOchJag!!!!! Vad roligt att det är "på riktigt" nu.

Jag hade helt glömt bort att vi hade sagt fika idag... tänkte umgås med sambon eftersom jag har varit borta i fyra dar men han stack iväg till ubbhult... jaja, han kommer nog hem snart. Hoppas ni får det bra idag iallafall.

• Princessdiamond

hur va fikat idag då??
    hoppas ni hade trevligt

• längtartillaug

Halloj. Jo, fikan vad trevlig. Alla hade väl något problem som de andra hjälpte till att lösa. Skönt att kunna ta sådana saker med andra brudar.
    Lindas lilla prinsessa var med. Supersöt.
    Angelica och jag var en sväng i Arkaden och kollade Miss Mary. Svårt att veta vilken typ av underkläder man skall leta efter när man inte har klänningen!!!
    Får väl hålla mig till tåls ett litet tag till alltså.
    Ha en go kväll, Anna.

• Titrania

Tack för idag flickor! Alltid trelvigt med fika.

Hm, har beställt massa blanketter från både PRV o Skatteverket nu... -Angelica känner sig vuxen- :D Att det ska vara så jobbigt att få byta till sin älskades namn! ;) :D

• Titrania

och det märks att jag fick mvg i svenska ja.... :D

TREVLIGT ska det ju stå... -flina-

• muminlina

Titrania - är din telefon sönder? Därför den var tyst.. eller hade du den bara avstängd? Tänkte bara på att du isf kunde få köpa min gamla om du vill :)

• Titrania

Lina, nä, batteriet var slut. Har glömt ladda...ehh..kanske borde göra det nu... :-O :? ;)

• Princessdiamond

Titrania:
    hittade du ngt kul när ni kikade i affärer?

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2