• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • muminlina

Hohooo... vad tyst det var här idag.. Är alla ute i det fina vädret?

• längtartillaug

Nä, nu är jag hemma igen. Har försökt fixa sommardäck till bilen men får nog det imorgon. Har också käkat lunch med en gammal jobbarkompis. Har hämtat Carl från dagis så nu tittar han en sväng på Pippi Långstrump. Då passar jag på att kolla in BT.
    Ikväll blir det badminton. Skall bli gott. Vad gör du Lina?

• muminlina

Matilda ligger och sover så jag passar också på att kolla in BT :) Funderar också på vad det ska bli för mat till middag.

• längtartillaug

Detta eviga problem . Nog dagens svåraste beslut!!! Har inte heller börjat tänka på det ännu men jag får väl kolla in frysen.

• Titrania

Princess, det blev inte så mkt affärer, det mesta var tyvärr stängt.. :(

Middagen idag bidde nachostallrik med alldeles för mycket mjölkprodukter... ojojojojojojoj.... :( :o

• Princessdiamond

får väl bli mer nästa gång då..

• längtartillaug

Muminlina, Titrania & HanOchJag

Har ni möjlighet att stå utanför hotel Gothia kl 18.00 i morgon torsdag så plockar jag upp er där. Träffen börjar på lagret i Kållered kl 18.30.

Ses imorgon, Anna.

• Titrania

Ah, kom på att jag inte kan med! Alec blev ledig imorrn o jag vill gärna vara med honom.. -myssjuk som bängen nu för tiden- om det är ok? -sorry att jag är sååå velig!!- :(

• HanOchJag

längtartillaug förlåt förlåt förlåt..Visade sigf idag att jag inte kan trots allt imorgon..
    Dom ringe från jobbet och ville ha mig kväll 16-22 känner att jag måste få in så mycket extra pengar som helst nu..förlåt..Hoppas på att kunna följa med en annan gång..
    Du när du skrev till Lavender skickade du med bild och allt på en gång eller tog du det pö om pö?? tänkte jag ska mejla men vet inte riktig vad jag ska skriva..

StinaJ tack så mycket..Synd att du inte var med på fikan , var mycket trevligt..
    Fick hjälp med lite tankar och frågor som kändes sååå fel..

• Princessdiamond

muminlina:

du får förlåta mig om jag minns fel, men det va väl du som jobbade på sahlgrenska??
    om jag har rätt... du råkar inte ha kontakter insom hemtjänsten?? ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2