• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • Titrania

Kan inte heller lova, eller eg kan jag väl det, men jag funderar på om jag ska stanna längre hos mor o far, eller om jag ska åka hem till fika! ;) Så det hade varit bra o veta....

• längtartillaug

Jag kommer och fikar på måndag. Behövs lite bröllopstjejsnack efter all påsk tror jag. ;-D

• HanOchJag

Som det verkar nu så kan antagligen jag me på måndag..Men som sagt beror på jobb eller ej..
    men kan va kul å veta om det blir av eller ej..

• Titrania

Verkar väldans flytande det här med fikat på måndag. Kanske bättre att skjuta upp det? -föreslå-

• längtartillaug

Jag har ju inget emot fika så vi som kan kan väl fika?!? Vilka är det som kan?:
    längtartillaug
    HanOchJag
    Titrania?

• Titrania

Blir det fika, alltså bestämt, då kan jag! :D Men vill inte gärna åka hem från pärona några dar tidigare för att upptäcka att det inte blir nåt, om ni fattar vad jag menar? :?

• längtartillaug

I see, men som det verkar idag så är vi tre med dig. Då lutar det väl mot fika. Förhoppningsvis kanske det är öppet någonstans så vi kan gå och kolla i någon lämplig affär. Jag skulle behöva kolla på skor och underkläder.

• muminlina

Och jag kan troligtvis men kan inte lova :)
    Vill också kolla på skor.

• längtartillaug

Kul, nu är vi nog fyra (med reservation)

• Titrania

okej, men då bestämmer vi det?! -tycka- :D

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2