Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Kan inte heller lova, eller eg kan jag väl det, men jag funderar på om jag ska stanna längre hos mor o far, eller om jag ska åka hem till fika! ;) Så det hade varit bra o veta....
Jag kommer och fikar på måndag. Behövs lite bröllopstjejsnack efter all påsk tror jag. ;-D
Som det verkar nu så kan antagligen jag me på måndag..Men som sagt beror på jobb eller ej..
men kan va kul å veta om det blir av eller ej..
Verkar väldans flytande det här med fikat på måndag. Kanske bättre att skjuta upp det? -föreslå-
Jag har ju inget emot fika så vi som kan kan väl fika?!? Vilka är det som kan?:
längtartillaug
HanOchJag
Titrania?
Blir det fika, alltså bestämt, då kan jag! :D Men vill inte gärna åka hem från pärona några dar tidigare för att upptäcka att det inte blir nåt, om ni fattar vad jag menar? :?
I see, men som det verkar idag så är vi tre med dig. Då lutar det väl mot fika. Förhoppningsvis kanske det är öppet någonstans så vi kan gå och kolla i någon lämplig affär. Jag skulle behöva kolla på skor och underkläder.
Och jag kan troligtvis men kan inte lova :)
Vill också kolla på skor.
Kul, nu är vi nog fyra (med reservation)
okej, men då bestämmer vi det?! -tycka- :D