Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
hehe anar jag lite ironi i rösten där? What can I say.. jag gillar plastburkar
Nej! Absolut inte. Jag menar att mina gamla tomater o lökar brukar glömmas bort....!!
Muminlina - Tack för länk. Har faktiskt aldrig sett den förut. Jag skall kolla med mina kollegor om det är någon som har en sådan på lager. Som försäljare blir det en del burkar i gömmorna. Den verkar smart. Jag har en annan burk som också funkar utmärkt - inte att hänga upp men den brukar ändå inte missas.
Har du kollat på ett nytt datum?
HanOchJag - vad gör du den 31:e på kvällen?
längtartillaug - vad sägs om 7/4?
hej tjejer..
har ni kommit fram till om det skall bli någon fika på måndag? *titta nyfiket*
Hej hej flikkor..förlåt att jag inte hörde av mig angående i går,..
Satt på jobbet och hade helt glömt av att det var igår ni skulle ha plast partyt..Kom på det halv 11 igår kväll..*flåt*
Lina JAG är UNDERSKÖTERSKA:..
Hur är det med er flikkor nu då??
HanOchJag - det var inget party igår, de flesta avbokade pga sjukdom eller annat så vi bestämde att vi tar det en annan dag.
Hur går det på nya jobbet?
Titrania - varför läser du inte de två kurser du har kvar så du också blir färdig uska? :)
längtartillaug Som det ser ut idag så gör jag inget kvällen den 31a..men man vet aldrig om det blir något jobb som jag måste hoppa in på..
muminlina Okej..va synd..
Nya jobbet gick bra..kände mig dock sååååå överflödig..Kändes som personalen hellre vill att jag skulle gå hem än att vara där..
Men brukar ju vara så inom vård yrkena så man e ju lite vanb vid att inte ta åt sig såå..
Förhoppningsvis så mjuknar dom nästa gång jag kommer.
Jobbar du på sahlgrenska?? Som vad och vilken del??
HanOchJag - jag är sjuksköterska på en gyn avdelning (68'an) på sahlgrenska. Toppen avdelning! Var är det du jobbar nu?
Muminlina - den 7 april blir super. Det vore jättebra om jag kunde få adresserna på de som kommer så kan jag skicka ut kataloger och info i förväg. Räcker om jag får det nästa vecka. Kul.
HanOchJag - boka då in den 31:e! Det är träff på Tupperware-lagret. Då får du veta lite mer om jobbet.
Kanske är det någon mer som vill följa med - man går inte därifrån lottlös om man säger så!!!