Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Jag tar inträdesavgift på 150kr :)
Nedå.. skojar bara.. klart du får komma med Titrania.
-skratt- tack Lina! Vänligt! ;) Hur dags?
kl 18:00 :)
muminlina ja jag kommer GÄRNA,,enda saken nu är då jobbet jag skrev om sist,(du frågade vad det var för jobb glömde svara *sorry*) vård sektorn, har ej riktig koll själv på vad det är..
Men men till The good parts nu..Dom ringde idag för en anställningsintervju..Ska dit imorgon kl 10..Wish me GOOD luck,.,Kanske börjar jobba med en gång och får då se om jag kan den 22a men jag hör av mig..
Titrania Nä nä ingen panik här inte..Men sist när jag skickade bilder på Helmut till dig så efter några dagar så fick jag ett mejl tillbaka från dig med samma innehåll som jag skickade till dig..Undrade bara om det var det du ville skicka tillbaka till mig eller vad det var..Hoppas du hänger med mer nu på vad jag menar..
Hanojag, ahaaa.. Nu fattar jag! Jag skrev att visst var han fin missen! ;) Så det var inget farligare än så, men kan förstå att du blev fundersam! :D
Lycka till nu på anställningsintervjun!!!
(ojojoj vad många utropstecken det blev..men men... ;))
HanOchJag
Jättelycka till imorgon (sparkar dig därbak!)
HanOchJag - hur gick det på intervjun? hoppas du fick jobbet!
Det är lite dåligt drag härinne på helgerna... :( Tycker det är knepigt då folk borde vara lediga o ha tid o sitta här! :D
Jag fick jobb... *hoppar högt av glädje*
Visade sig när jag kom dit att det var ett bemanningsföretag som hade fått mina uppgifter..Men det gör ju inget..Dom kunde garantera mig 100% vart jag än ville ha typ..Mycket bra mycket bra..
Börjar nu på måndag..
Verkar då tyvärr som att jag inte kan komma den 22a muminlina men jag hör av mig om det endå blir så jag kan...
Är såååå glad..
HanOchJag - GRATTIS!!! Va kul :) Vad är det du ska jobba som?