Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Yes. Helgen har varit bra. Har varit i Ängelholm och hälsat på svärmor. Tror faktiskt hon är en av de klokaste jag känner. Har en jättebra relation till henne vilket är kul. Man läser ju om så många skräckexempel!!!
Har bara tagit det piano, var och promenerade på stranden igår och då var det sju tanter som badade - tokar. Nog för att det var sol men det var ju ändå kallt. Sådana galenheter gjorde man ju bara när man var ung. Nu är jag en riktig badkruka det skall vara minst 25 i vattnet innan jag hoppar i. Tycket babysimmet är bra - där är det 34 grader. Mmmmm.
Fast vem vet hur man blir som gammal. Kanske är det jag som går med i badföreningen "isbitarna" .
Vad har ni gjort?
Kram / Anna.
-skratt- det låter bra! =)
Badkruka kan jag nog inte säga att jag är, men det får ju gärna vara några plusgrader på land iaf!! :D
längtartillaug - du kommer imorgon? :)
Muminlina - självklart. Ledsen att jag inte ringt tidigare. Är på väg snart för att hämta lite kataloger och sån´t. Hur många blir det i morgon? Jag ringer i kväll
Muminlina - har försökt ring en stund men det är upptaget. Kanske sitter du på BT
Ah förlåt, hade glömt luren av. (tar av den när Matilda ska somna)
Titrania - tänkte du komma imorgon?
Lina, jag tänkte det, men börjar antagligen bli dålig... :( -sucka- Känns ungefär som om hjärnan är lite lätt inlindad i bomull...
Titrania - ajdå. Du är inte den enda som inte kan komma pga förkylning.
Krya på dig!
Hoppas det inte blir för mycket strul för dig iom kort varsel Lina?
Tackar! :)