Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
HanOchJag: Är det 120 för varje daj eller bara vardagar? Det blir ju inte mycke... Inte för att jag är gravid just nu men jag och min fästman vill ju gärna ha barn framöver. Han har fast jobb och jag är färdigutbildad i december men det är ju få förunnat med fast jobb numera. Alla verkar ha visstidsanställningar, projektanställningar mm.
Muminlina - kul med fler gäster. När det gäller tärnklänningar så finns det en sida som heter keepmeinstitches.biz. Jag kommer beställa en frack till Carl där och mamma kommer att beställa en klänning. Tänkte först beställa tärnklänningar där men det får bli från Lavendar.
längtartillaug hur skrev du till lavendar?? Skickade du med allt info första gången eller vad gjorde du? Har frågat en gång innan men har mest slöläst så jag har säkerligen missat ditt svar..
Nu har vi bestämt dag för det stundande bröllopet iallefall..
28/8-2006 ett tag kvar men lika kul ändå..
Första gången jag var i kontakt så skickade jag en bild på klänningen jag ville ha och frågade om hon kunde sy en sådan. Fick som svar att hon kunde göra kopior av Pronovias klänningar. Gissa om jag blev glad .
Väntar nu på tygprover.
längtartillaug - tack för tipset :)
Hur blir det med fikat förresten? är det 14'e som gäller?
För min del är det fika som gäller - ni andra?
Hanojag, vad roligt!! ;)
Fika den 14:e ja. Hur dags sa vi? Måste man gå upp megatidigt? (inte för det, jag vaknar runt 8 ändå men... :))