Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
HanOchJag: Är det 120 för varje daj eller bara vardagar? Det blir ju inte mycke... Inte för att jag är gravid just nu men jag och min fästman vill ju gärna ha barn framöver. Han har fast jobb och jag är färdigutbildad i december men det är ju få förunnat med fast jobb numera. Alla verkar ha visstidsanställningar, projektanställningar mm.
Muminlina - kul med fler gäster. När det gäller tärnklänningar så finns det en sida som heter keepmeinstitches.biz. Jag kommer beställa en frack till Carl där och mamma kommer att beställa en klänning. Tänkte först beställa tärnklänningar där men det får bli från Lavendar.
längtartillaug hur skrev du till lavendar?? Skickade du med allt info första gången eller vad gjorde du? Har frågat en gång innan men har mest slöläst så jag har säkerligen missat ditt svar..
Nu har vi bestämt dag för det stundande bröllopet iallefall..
28/8-2006 ett tag kvar men lika kul ändå..
Första gången jag var i kontakt så skickade jag en bild på klänningen jag ville ha och frågade om hon kunde sy en sådan. Fick som svar att hon kunde göra kopior av Pronovias klänningar. Gissa om jag blev glad .
Väntar nu på tygprover.
längtartillaug - tack för tipset :)
Hur blir det med fikat förresten? är det 14'e som gäller?
För min del är det fika som gäller - ni andra?
Hanojag, vad roligt!! ;)
Fika den 14:e ja. Hur dags sa vi? Måste man gå upp megatidigt? (inte för det, jag vaknar runt 8 ändå men... :))
Drömde förresten om bröllopet inatt, eller snarare festen (igen!). Vi o alla gäster var påväg till festlokalen när en kille frågar vad för ljussättning vi ska ha. DÅ kommer jag på att jag inte fixat NÅNTING i lokalen!! :o Ropar på mamma som går en bit framför mig - stortjutandes - o säger att jag inte gjort nånting. O kära lilla mamma tröstar o säger att jag inte behöver oroa mig... O typ där vaknar jag. Hann inte se hur festlokalen såg ut! ;)
längtartillaug Okej tack..
Fika som gäller för min del den 14de med..
proudtobetogether jag tror att det är 7 dagar man får för..men jag är inte säker..sen kan man välja själv om jag inte minns fel..om man väljer 5 dagar i veckan så kan du spara dom sista 2 till ett senare tillfälle..alltid bra att göra om ekonomin tillåter det..
Titrania - Vilken tur att det var en dröm :)
Vilken tid ska vi ses då?
Lina, helt klart! Vaknade med gråten i halsen... =)
Tid ja. Jag kan antagligen när ni kan! ;)