Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
-skratt- nu var du elak Lina! ;) Vart ligger det? Jag är inte så bevandrad i vår härliga stads caféer...
(vet vare sig var coffe house eller coffe dream ligger... )
Titrania - Du har gått förbi båda :) För de ligger precis vid olivedalsgatans hållplats.
oookaj! Har nog inte tänkt på dem. Men ska vi träffas vid Olivedals hållplats då?
Titrania träffas gärna vid hållplatsen då jag e ganska flum i dom områdena..*S*
Hade ni trevligt igår??Hittat några skor?
längtartillaug - tupperware gudarna verkar inte vara på min sida. Igår kom 3 avbokningar och nu nyss ringde en till och sa att hon är magsjuk. Vi är nu alltså 3 med mig.. gaah.. men ska vi ta det iaf? Jag vill ju beställa burkar ju!
längtartillaug - Finns det någon lökhacka får du gärna ta med den. Sån behöver jag :)
Muminlina - yes box.
längtartillaug - frågade en av de som kommer vad hon var intresserad av och hon var nyfiken på silikonformarna och CheeSmart behållarna om du har möjlighet kan du ju ta med dem. :)
Muminlina - oki doki