• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • Princessdiamond

sååå va det dom såg ut..
    ganska så mkt som jag kom ihåg :)
    fiiina

• längtartillaug

Nu är våra inbjudningskort färdiga och skall skickas ut i morgon. Hoppas de flesta kan komma.

Titrania - söta skor.

• Titrania

:) Tackar tackar. Ett stooooort + var ju att Alec tyckte det var de snyggaste skorna jag visat honom! :D

• muminlina

Titrania - Söta skor! Synd att du inte kan komma med. Men om du ändrar dig och känner att det inte blir för stressigt så vet du var det är iaf

Jag har också köpt skor!

• Titrania

Yes box! ;)

Vad bidde det för skor Lina då? -nyfiken-

• HanOchJag

Självklart är jag inte arg på dig. *ler* ja göra stan och prova brudklänningar..*blinkar fint tillbaka* kanske fredag?? om du kan och jag inte jobbar??
    Jättesöta skor.Var faktiskt och kollade i dinsko efter att du köpt skorna och gissade på att det var dom..*ler* Vita va??

• Titrania

Hanojag, låter bra det! ;)
    Mmm, får se hur jag mår. Ska nämligen sätta spiral på torsdag... huvva... Men det hade vart skojsigt! :)
    Skorna är vita ja. Fasen, när jag tog på mig dem igår för att fota dem, kändes de nästan lite små! :o Men det ordnar sig nog när jag fått gå i dem en stund hoppas jag! ;)

• muminlina

Titrania - mina skor är vita.. och jätte fina då vet du precis väl? ;)

• Titrania

Apselut Lina! Inga tvivel här inte om hur dina dojjor ser ut! :D ;)

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2