• StinaJ

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2

Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
  • muminlina

Vad sägs om 10:30 då?

• Princessdiamond

hade varit roligt att fika, men får nog hoppa den här gången med eftersom jag jobbar på eftermiddagen..
    jag blir så jäkla stressad om jag vet att det väntar..
    hoppar hellre på en dag när jag e helt ledig..

• Titrania

Ska vi träffas vid kopparmärra som vanligt, eller nån annanstans? -helt lost-

• Mirelly

Hej igen!

Jag ska oxå beställa från Lavendar, delsmin drömklänning Maggie Sotteros Avril och sedan ska två av mina gäster bestlla klänningar därfirån (med utgång från en av hennes tärnklänningar). Plus att vi ev ska beställa tärnklänning, om nu min sambos griniga 16-åriga syster kan släppa sina drömmar om att ha rosa prinsessklänning....
    Har mailat Lavendar om prisförslag meninte fått svar ännu.

Få man bli med på fikat den 14:e?! Är ledig den dagen men ska vara hos läkare kl 13 (på Hisingen) så i så fall vill jag gärna oxå att det ska vara lite tidigt. Annars kanske jag kan komma med nästa gång. Vore skoj att träffa lite nytt folk.

Ha en bra dag alla!

• Titrania

Mirelly, det är klart du får följa med!! En sån dum fråga.. ;) :D

• HanOchJag

Titrania tackar..Jätte glad då det är dagen då vi först träffades..
    Men ack så frustrerad man blir nu då..Sitter och kollar brudklänningar men känner att jag måste gå och prova innan jag kan bestämma mig..*ahhh*

Jag träffas gärna vid 10:30 funkar gör bra för mig då jag oxå ska till hisingen sen..

• Titrania

Vad skojigt Hanojag! =) Lite kul med såna där "speciella" dagar. Ville eg gifta mig den 24/5, men det är en vardag om jag inte minns fel.. o sen kom vi på att det var kuligare att ha en "årsdag" till! ;) :D

• HanOchJag

Okej..Ja vi kollade nu oxå vad 28/8-06 var för en dag, visade sig att det är en måndag..*muttrar* kan man gifta sig på en vardag..
    Eller klart man kan men känns som att allt blir sååå mycket svårare då..

Har nu ialle fall mejlat till Lavendar..
    Hoppas på svar...

vad gör Titrania flikkan idag då??

• Titrania

Hanojag! Nääje! Vad trist! :(
    Men men, då får ni liksom vi ännu en dag att fira! :D

Gör inte så mycket, ska träffa Princessdiamond vid 14 idag, kolla lite skor o så... =)

• guppien

Hej alla brides2be
    datorn varit kass.. men nu ejag här!
    allt bra?
    funderar på inbj.korten.. ska nog beställa. Fattar lixom inte när jag ska ha tid att göra dom annars *ler*
    Princessdiamond:varifrån beställer ni?
    Jag har kollat calliografen.. Mycket fina kort

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2