20/8 2005nr2
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Tre månader kvar idag flickor!!!!
Vad tiden har gått fort!!!!! Börar bli pirrigt....
Jag börjar bli nervös redan nu när jag tänker på den stora dagen, ligger varje kväll och funderar på allt som kan gå fel
men när allt är klart kanske man kan lugna ner sig lite
Jag försöker med all min makt få med min blivande till nåt ställe där han kan prova frack, eller vad han nu ska ha på sig.
hur har ni gjort? har era män fixat sånt själva? och har ni provat ut hans kläder redan? för oss är problemet att vi bor långt ifrån där vi ska gifta oss, och då även hyra kläderna...
Vi åkte till en grann stad där vi hörde att det var betydligt billigare att hyra frockcoat. Så han har provat 1 gång, men vi ska dit igen i juni och boka kläderna...
Min M2b har inte provat något än, men jag har gjort klart att det är hans grejj. Han får fixa det på något vis själv.
Angående att det är 3 månader kvar känns det som lite panik, jag vill helst ha klart allt innan semestern, det är väl antagligen mycket som är stängt under juli månad iaf.
Jag har precis fått tid för min provupsättning...Den 13 juli....ska bli spännande att se hur det blir!!!!
Jag har precis beställt mina näbbars och min tärnas klänningar, ska bli spännande att se hur de ser ut live sas....Nu e alla kläder klara iaf
Känns inte som att det e så himla mycket kvar, fast egentligen är det nästan allt..*S*
Men tiden rusar på väääldigt fort!! 3mån idag brudar!
Min sambo fick en frack av min pappa. Mamma sydde in byxorna. Enklare kan det knappast bli! Eller billigare för den delen...
Min blivande kommer vara så snygg... Vi har bokat kläder på Bröllopskällan... Han ska ha en Edward Jacket, en väst som är i silver med lite lila mönster (passar perfekt då temat är lila/silver) och en lila plastrong... Jag tyckte att det var snyggt med Jaguette-byxorna, men min blivande blev helt fäst vid Edward Jacket kavajen så då fick det bli det!