20/8 2005nr2
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Men underkläderna kan man väl använda igen?
Om de är lite "finare", så varför inte ha dem på någon fest?
Jo visst kan man väl det. Men eftersom jag inte kan ha en vanlig, snyggare bh eftersom jag ska ha en axelbandslös klänning så letar jag efter tyo torsolett & det kommer jag ju förmodligen inte att använda lika mycket som en vanlig bh eller så kanske så attman endast vill ha sån efter att ha använt det då, förhoppningsvis gör det under med kroppen & så vill man ju se ut varje dag *ler*
Okej.
Men det finns vissa BH-ar med avtagbara axelband som är bra också, ifall man inte vill lägga ut med massor av pengar och sedan inte använda så mycket.
(Det är så mycket sådana saker ändå kring bröllop)
Ja som sagt ska ta & flexa imorgon. Gå & strosa kika & prova. Har ju inte fått klänningen än så jag vet inte riktigt vilka som passar under. var ett tag inne på silikon inlägg & ett par snygga trosor men jag vill både lyfta & slanka så om det är möjligt så blir det en torsolett.
åhh jösses det här med underkläder...Trodde att jag äntligen hittat en korsett som fungerade, den sitter som en smäck på kroppen och det händer ALDRIG annars...Men så när jag tog mig en ordentlig titt på allt i klänningen så insåg jag direkt att det inte funkar, det sysn för väl..
Så nu e det tebax med den till butiken o leta annat...Får nog försöka hitta en bh(oxå axelbandslös) som kan funka o sen får jag använda underkjol så inte trosorna syns...
Tänk om man kunde haft modellkropp så allt bara satt som det ska!!
Hejsan!
Jag ska oxå gifta mig i Augusti, den 27/8 för att vara exakt! Hur långt har ni kommit? Vi har fixat men kläder, inbjudningskort, kyrka, lokal och mat. Det svåraste tycker jag är blommor! Har ni bestämt er för någon brudukett än?
Under den klänning som jag ska så är det svårt med nån bh...jag börjar fundera på att inte ha nån under själva vigseln o festen...och sen byta till nåt lite häftigare när man kommer till hotellet för bröllopsnatten! Då kan man ju köpa vad man vill utan att oroa sig för att det inte passar under klänningen!
Jag ska ha vinröda rosor, vit fresia(som jag kommer ha i håret också) och något som kallades lammöron tror jag (de skulle gå i grått iaf)
allt för att det skulle stämma överens med mitt färgtema.. men jag tror det blir super, vi har en otroligt duktig florist istan.
Jag ska ha 2 sorters röda rosor småknoppiga samt större, vita liljor & murgröna. Den kommer bli kanonfin.
Problemet jag har är att jag inte kan bestämma mig för vilket färgtema jag vill ha...men det kanske blir lättare om man går o tittar på massa bilder på buketter...har inte riktigt hunnit med det ännu..