20/8 2005nr2
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*
Jag köpte en triumphtoreselett på NK för ca 400 kronor. Finns BH i samma stil, trosor också så klart!
gladhannapanna
Ok kan kolla in NK.. någon som vet om det finns något bra på tex Lindex, Twillfit eller andra "vanliga" butiker?
Nej hetta, det har jag inte sett.
*ska leta*
Har jag skrivit ett sånt?
*jag är förvirrad* Var lade jag den under för rubrik?
Snälla sökfunktion - kom tillbaka!
Jag kollade lindex och twilfit innan ajg köpte min, men hittade ingenting. Men det kan ju ha ändrat sig. Kollade inte på KappAhl eller HM...
Hallåååå...
Imorgon är det 100 dagar kvar tills vi gifter oss!!!
(om jag räknat rätt hi hi )
Underkläder, jag hittade faktiskt mina på Lindex det är en axelbandslös bh i lite beigerosa tyg med benvit spets på med stringtrosa till, kostade ihop 350:-, jag tyckte de hade ganska fina "bröllopsgrejer" där
Jag måste säga att jag tycker också att lindex har mycket att erbjuda. Så pass mycket så att jag hann inte bestämma mig på min lunch iaf, måste gå dit när jag har mer tid. Det fanns bodys, bh:ar, strumphållare och trosor i ljusa färger som var jätte söta.
Är det möjligtvis någon som har ackorden till "Du är min man" med BAO och Helen Sjöholm?
Idag har våra inbjudningskort gått ut...ska bli så spännande att se vad vi får för reaktioner imorgon.... De flesta vet ju om det.... men ingen har ju sett våra inbjudningskort som vi har kämpat med :)
I "min" stad så verkar det vara svårt med underkläder. Har varit på Lindex men där fanns det inget, vill gärna ha en torsolett el. liknade som lyfter & slankar samtidigt som man måste vara noga så att det inte syns i klänningen. Sedan har vi bara Twilfit & en till specialicerad butik & det är förmodligen där man hittat ngt. men då blir man väl förmodligen ekonomiskt ruinerad på kuppen & det känns inte så jättekul att lägga 1500 el. mer på ngt. man aldrig kommer använda igen.