• gladhannapanna

20/8 2005nr2

Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*

• Svar på tråden 20/8 2005nr2
  • gladhannapanna

Min sömmerska (kollega) talade idag om att det är klart för den första provningen. Grejen var bara den att hon glömt det hemma... Hon syr i bomullstyg först för att slippa göra ändringa i det fina sidenet. Ska ta med underkläderna till jobbet på fredag så att vi kan prova. Ska bli kul!!!!

• Xite

Apropå skor...
    Jag tror ingen klår mig i pris på dem: 20 spänn på Åhléns!

• johandra

20:-!!!?!?!

Nädu xite, där e du nog ensam...Och jag som tyckte mina var billiga (299

Duktigt!!

• be or not be

Nu är vi vid punkten - musik i kyrkan. Lättare sagt än gjort finns å så otroligt många vackra sånger. Ska ta & lägga in alla tänkbara på en skiva & sätta oss ner & bara lyssna & njuta.

• Brud aug 2005

Solosångerna bestämde vi nog redan förra sommaren...men däremot är det svårt att veta vilka psalmer. ingen av oss går i kyrkan så vi har liksom ingen koll....

• Xite

Jag hade inte så stora krav ;)
    Det är ett par "slip in-tofflor i benvitt". Jag tänker nämligen vara barfota större delen av bröllopet, så jag behöver bara något att stoppa in fötterna då och då.

299 kr är lagom pris för något man kanske inte använder sedan, tycker jag.

• Hetta

Jag hittade ett par skor på Wedins för 299:-. De var fina tycker jag. Jag kan även använda dem efteråt! De passade jättefint till jeans tom! Nu gäller det bara att gå in dem ordentligt, jag har så himla känsliga fötter!

Xite: Såg du mitt svar på ditt inlägg om utomhusbröllop?

//Hetta

• gladhannapanna

MIn skor kostade 349, tycker jag är ganska lagom. Måste också gå in dem i god tid pga fåniga fötter...

• Brud 20 aug

MJB
    Fina skor!! Har du köpt dem nyligen? Tror jag också ska satsa på typ Din sko, Wedins eller något sånt. Känns bättre med ett par skor för 300-400:- iställer för 1500:- som man kanske inte använder igen. Underkläder då? Vart hittar man det bäst?

Svar på tråden 20/8 2005nr2