• gladhannapanna

20/8 2005nr2

Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*

• Svar på tråden 20/8 2005nr2
  • Xite

BÅDE lyfta och slanka, vilka krav du har "be or not to be"! *haha* ;)

Jag tror nog inte att din blivande tycker att det är tråkigt utan BH under sedan heller zazza! ;)
    Varför inte skinka ur trosorna på hotellet istället, så får vederbörande tro att du gått utan hela dagen?

• be or not be

Tänk om man bara hade krav på just underkläderna, formas skata men säkert till en riktig bridezilla. *ler* vad tycker ni om den här cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=5384379249&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores

• Xite

Den är snygg, men jag skulle aldrig våga köpa korsett utan att prova. Den där såg ut som om att äkta bröst skulle kunna hoppa ur.

• Sazza_zoo

Det är nått sånt man skulle vilja ha sedan när man kommer till hotellet! :D

• gladhannapanna

INser precis att jag har köpt den torselette som finns på bild i reklamraden till vänster om inläggen....

• linalus

Köpte en torsolette på HM, men den slutar typ precis ovanför naveln, och det känns som om den lilla "magvalk" man har liksom bullar ut extra mycket! Vet inte vad jag ska göra nu, men kanske det blir en axelbandslös BH iallafall, det kan ju dessutom vara rätt varmt i augusti.

• Xite

Vad ska ni ha för transport till och från vigselplatsen hörrni! *nyfiken*

(Själv ska jag gå de 50 metrarna)

• Brud aug 2005

Vi ska ha en svart 9,2 meter lång limousine :)

• be or not be

V ska ha en amerikanare mintgrön med vit skinnklädsel, hoppas det är sol så kan man åka nercabbat. Denna är det en granne som har så vi behöver inte betala 1krona, hade jag haft mer pengar eller kontakter så hade jag nog oxå haft en limo, lär ju vara one´s a lifetime. Men det får kankse bli ngn. annan gång vid ngt. annat tillfälle.

Svar på tråden 20/8 2005nr2