• gladhannapanna

20/8 2005nr2

Såg att de stängt vår gamla tråd så jag startar en ny... Vi har gjort klart våra inbjudningskort i helgen. Känns superbra, vill posta dem genast, men det är ju lite tidigt! *s*

• Svar på tråden 20/8 2005nr2
  • Xite

Tack, tack :)

Någon mer än jag som ska ha profan vigsel?

Det var snack om bordsplaceringen och ojämnt antal killar och tjejer, såg jag. Själv har vi valt att strunta i placeringsordningen helt och sätter ihop folk oavsett kön, bara vi tror de trivs ihop. Jag tycker det är rejält fånigt med könsregler, så jag struntar gladigen i det ! :)

Men ingen har nog så mycket mer kvar att göra som jag...*s*

• johandra

Har själv inte börjat med bordsplaceringen men alla singlar som hittills svarat har önskemål att få bli ihoptussade så vi får väl försöka oss på dejtingservice på vår stora dag..:)

Annars kommer nog vi oxå göra som ni xite, vi sätter ihop folk som vi tror kommer trivas tillsammans..

Hittade förövrigt underkläder igår så nu e hela klädbiten avklarad för alla inblandade...SÅÅÅ skönt!!

Hur går det för alla ni andra då?? Mycket kvar eller ligger ni bra till i planeringen??

/Johandra(som önskar det vore augusti redan nuuuuuu)

• be or not be

Längtar oxå som en galning till augusti. Väntar som bäst på att klänningarna från Lavendar ska komma så att man ge sig ut på underklädesjakt. Ska ringa våra solister så snart vi har bestämt oss för vilka sånger vi vill ha, vilket är lättare sagt än gjort. Annars är det faktiskt inte så mycket som behöver göras för tillfället ven om jag intalar mig att det finns en uppsjö. Är lite av en martyr, verkar vilja plåga mig själv så att man slutar med magsår. *ler*

• Hetta

Xite:
    Vi ska ha borgerlig vigsel! Vi ska ha vigseln utomhus i naturen. Hoppas verkligen på fint väder (=INTE regn)!
    Har hittat vigselförrättare, men har ej pratat ihop oss med honom än.

Annat som är fixat: ringar ska jag hämta idag eller imorgon!
    Musiker: nyckelharpa + fiol
    Klänning: beställd

• Jäännie

Har insett att bordsplaceringen får vänta till efter osa. Skickade för övrigt ut mina inbjudningar förra veckan, rackarns vad roligt det är. Trodde nog att vi hade förvarnat alla men tydligen inte.. kul!

Ska och kolla på tårtor nu på lunchen, bör nog äta först med andra ord och sen har jag för tredje gången ändrat brudklänning hos uthyraren men nu har jag nog bestämt mig ;)

Sitter med mina brudskor på kvällarna när jag tittar på tv och börjar filura på det där festprogrammet och dukningen.

hur står det till för er andra brudar?

• Brud 20 aug

Jag har idag beställt klänning. En Forever Yours klänning!
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Visst e den vacker! De tycker i alla fall jag å de är ju tur, men gud vilken beslutsångest jag haft! Det finns ju så många fina klänningar.

Min blivande bokade kläder i helgen också så nu är man lite mer på bana...

• be or not be

Brud 20 aug. Den var jättefin. Man längta så tills dom kommer, skulle kunna gå & stoltsera i dom hela dagarna.

• Brud 20 aug

Ja nu gäller det bara att hitta fina underkläder och skor. Någon som har tips på butiker för detta?!

• Kåpe

för mig går allt som på räls känns det som. har precis varit iväg och köpt lite smink till den stora dagen. provade klänningen i helgen. sömmerskan hade kommit en bit på väg och det var roligt. men fattar inte riktigt att man ska gifta sig ändå.. lilla jag, gå där uppför altargången...
    har fixat underkläder till mig också, och tärnans klänning. så nu är det bara männens kläder som kvarstår.
    ska titta på vår nya lägenhet i morgon, sen börjar man nog tänka mer i inredningsbanor än bröllopsbanor ett tag.

• Brud aug 2005

Vi har gjort klart inbjudningskorten och infobladen nu...ska skicka iväg dem på torsdag...sen är det bara att vänta på svar :)

Svar på tråden 20/8 2005nr2