• Jennan

Augusti-2005?

Såg att det är många som ska gifta sig augusti-05 men alla trådar e typ stängda... Vet inte om det e någon mening att starta en ny men hade vart kul att höra lite idéer och om hur ni planerar era bröllop....
    Även var ni ska vara m.m..

Kram på er!

• Svar på tråden Augusti-2005?
  • Carrie

Hej!

Ska gifta mig i augusti..
    Vi ska vara i Bruna Villan, Nya varvet och ha fest. Även vigseln ska vara där och förättas av en sjökapten!

Var ska du vara?

• Jennan

Vi ska vara på fästningen...=)Kommer bli underbart... den 20:e är dagen..=) Vilket datum?

• snartsmal

Hej på er! Vi ska gifta oss den 20:e, har pratat med prästen i dag! Festen ska vi antagligen ha på en loge, med lite skörde tema. Det passar oss, en bekant som är kock ska laga buffe´ och vi ska ha ett cover band. Vigseln ska vara i vår kyrka i byn.

• TidigtUte

Hej!

Vi ska oxå gifta oss den 20:e aug. Kyrka är bokad, lokal strular (tyvärr) och vi känner oxå en som har en catering firma som ska hjälpa oss med mat. Idag ska jag hämta inbjudningskorten som vi beställt!!

kram på er!

• Jennan

När jag skrev fästningen så menade jag Marstrands fästning.. snacka om att vara insnöad på sitt..=)

• linalus

Som jag redan nämnt, vi skall vigas i Marstrands kyrka 20/8! Längtar

• Jennan

GRymt linalus..=) Var ska ni ha festen.. minns ej.. Vi kommer kanske springa på varandra på ön..=)

• linalus

Hej! Vi ska ha festen på Socitetshuset! Ska ni både ha fest och vigsel på fästningen?

• Jennan

Linalus:

Åhh vad kul.. societetshuset e ju så fint.. Hade vi inte fått fästningen så hade det blivit där.. Har ju varit där både på bal och festat.. Vi ska ha allt på fästningen ja.. Hur länge ska ni ha festen..? Hur många ska komma?
    Vi har pratat lite med lasse om att gå dit på natten när vi inte vill vara på fästningen längre...Men det kanske inte funkar då.. Jaja... så e d..=) Det ordnar sig. Svara gärna på detta via min mail: jennie_ryberg@hotmail.com

• Jennan

Tidigt ute:
    Hur går det med lokalen?

Svar på tråden Augusti-2005?