Sommar 2005 (juli)
Hej!
Vore roligt att se hur många som ska gifta sig i juli nästa år! Vad har ni för planer? Jag är ute i ganska god tid nu, tror jag Visst ska det bli kul!
Hej!
Vore roligt att se hur många som ska gifta sig i juli nästa år! Vad har ni för planer? Jag är ute i ganska god tid nu, tror jag Visst ska det bli kul!
Hej, här blir det en till juli-brud. Den 2/7 är kyrkan bokad... har begärt pris på ett värdshus men de har bara bekräftat att det är ledigt än så länge.. sen har jag bokat ett band... mycket att tänka på! Vi bor inte i Sverige så det är lite trixigt, men det löser sig nog.
Länge sen nån var här...
Tänkte fråga vilken stil ni ska ha på er fest? Klädkod, mat etc. Vore kul med lite inspiration!
Jag gifter mig den 9 juli 2005!
Äntligen börjar vi komma nånvart i planeringen.
Kyrka och festlokal är bokad.
Bestman, brudtärna, toastmaster etc. är klart.
Brudklänningen är köpt. Och nu börjar det bli dags att bestämma hur ringen ska se ut. Och planera för inbjudningar etc. Det är mycket att göra..... Men skoj!!
Jag gifter mig den 9 juli 2005!
Äntligen börjar vi komma nånvart i planeringen.
Kyrka och festlokal är bokad.
Bestman, brudtärna, toastmaster etc. är klart.
Brudklänningen är köpt. Och nu börjar det bli dags att bestämma hur ringen ska se ut. Och planera för inbjudningar etc. Det är mycket att göra..... Men skoj!!
Har det hänt något nytt?
Det var längesen jag var här nu!!!!! Hur går det för er.
Vi har under julen kommit i gång rejält. Håller på att forma fram meny, provat brudklänningar, bestämt tärna/bestman, blommor etc....
Trodde att jag var ute i god tid med klänningar, men det bör vara bestämt snart om man ska beställa......
Ska på bröllopsmässan i Sthlm. Ser fram emot att gå dit tillsammans och få lite känsla. Hoppas min tärna kan komma med!
Hej!
Jag har beställt min brudklänning hos sömmerskan i måndags! Hurra! Den kommer kosta mellan 3500 - 4500 exklusive tyget. Jag är så glad! Visst är det kul att komma framåt?
Hejsan!
Jag undrar när ni har tänkt skicka ut inbjudningarna? Vi gifter ju oss mitt i semestertider, så långväga gäster borde kanske få veta i tid... Kan man skicka inbjudan för tidigt?
Vi hade tänkt skicka dem för några veckor sen, men det blev inte så. De är inte klara ännu. Jag tror vi skickar dem inom en månad
Skönt att höra!
Vi tänkte också skicka dem inom februari, men på andra forum som jag besökt har jag märkt att brudarna ska skicka ut inbjudningarna "i god tid direkt efter första maj". Tycker själv det låter VÄLDIGT sent... Någon annan? Det är ju pinsamt om man är alldeles för tidig också.