• Majlo

Sommar 2005 (juli)

Hej!
    Vore roligt att se hur många som ska gifta sig i juli nästa år! Vad har ni för planer? Jag är ute i ganska god tid nu, tror jag Visst ska det bli kul!

• Svar på tråden Sommar 2005 (juli)
  • G-gumman

Majlo:
    Jag hittade den först av allt, den är beställd, och väntar ivrigt på att få "hem den" (till butik). Skickar länk:
    www.sinceritybridal.com/2004/3026.htm
    Ja, modellen är enkel, men ändå så fantastiskt vacker. Mitt enda bekymmer är toalettbesök (långt släp), men jag får väl öva lite innan... eller är det inte därför man har en tärna? *garv*
    Och hitta klänning är jättesvårt - men jag försöker påminna mig om att det är en dag i mitt liv, en fest, och givetvis vill jag att det ska bli en fantastisk dag, men det är ändå "bara" en fest... Lycka till i jakten!

• Hillan050702

Vi gifter oss den 2 juli nästa sommar

Har planerat hur länge som helst nu *s*
    Mannen friade för ett år sedan!

* Kyrkan bokad
    * Festlokal bokad
    * Catering bokad
    * Dj bokad
    * Fotograf bokad
    * Frissan bokad
    * Brudklänning köpt!
    * Ringen är på G, designat en egen
    * Tärnorns klädsel är klar, dock tror jag att jag börjar ångra färgvalet på klänningarna =/

Tror det var allt, men oj vad massa som återstår!

Kram

Helena

• inka_82

hejsan vi ska gifta oss den 30 juli i lungsundskyrka om den finns ledig ska ringa idag.. annars har vi inte kommit så långt med planeringen.men vet vilken klänning jag vill ha så den ska väl börjas sys upp efter jul.. ska även fixa lokalen snart.. ska hyra kyrkans hus som är gratis att hyra. har tärnor och sånt klart. något mera viktigt som behöver tänka på? behöver råd.. kram på er alla i planeringarna

• Majlo

Hillan050702 : Vad häftigt med en egen designad ring. Det kanske man skulle ha. Hur ser din ut?

G-gumman: Din klänning var otroligt vacker! Jag har också tänkt mig en sån kant på min klänning, fast den ska fortsätta bakåt ner i ryggen och ha snörning. Så har jag ritat den iaf om jag nu kan hitta en bra sömmerska.
    Mvh
    Majlo

• Kicka

Hejsan!
    Jag gifter mig också i juli 05, på Gotland. Vad många vi verkar vara, KUL! Fast jag börjar känna mig lite stressad av att höra hur långt ni andra har kommit! Vi har bokat kyrka och restaurang-våning, det är allt. Jag tycker det är ganska skönt att vara på restaurang, då får man mycket mindre att ordna med. Det blir ju lite dyrare, men vi blir nog inte så super-många. Klänning tänkte jag försöka hitta i Stockholm. Jag tänkte åka dit i februari, tror ni det är för sent...?
    Kramar till er alla!

• Bebbsen05

Vi gifter oss den 30 juli. Men här får vi inte boka kyrkan än... Förren i december. Lokal är bokad, musiken klar!

• Bride 05

Hej Kicka,

inget problem med att hitta klänning i Stockholm i februari tror jag. Det är först då hela vårkollektionen finns inne! Jag bor i Stockholm och har börjat titta lite, men nu finns det mest rea-klänningar och vårkollektionen kommer in från november-februari sade de till mig.

Hur många gäster blir ni på bröllopet? Lite nyfiken på vilken restaurang ni valt på Gotland, vi kommer vara ca 100 personer.

• Kicka

Hej Bride 05,
    Jag hoppas att vi blir runt 50 st. Vi bor utomlands och vet inte hur många som kommer åka hela vägen till gotland. Det är bara min släkt som är från Gotland. Vi har bokat på Wisby Hotell.

• jnl

16 Juli jag med. Har bokat fotograf, kyrka och festlokal, men det ar ju massor kvar att gora. Borjar bli lite nervos, men det ar spannande ocksa.

• Mattias blomma

Hej på er alla julibrudar!!

Här kommer ännu en! Min fästman friade till mig i lördags och jag tackade JAAA!! SÅ, jag blir också en julibrud, så som er andra!!

Men jag måste säga att jag visst är lite skraj samtidigt...Det är ju så stort!!

Svar på tråden Sommar 2005 (juli)