Sommar 2005 (juli)
Hej!
Vore roligt att se hur många som ska gifta sig i juli nästa år! Vad har ni för planer? Jag är ute i ganska god tid nu, tror jag Visst ska det bli kul!
Hej!
Vore roligt att se hur många som ska gifta sig i juli nästa år! Vad har ni för planer? Jag är ute i ganska god tid nu, tror jag Visst ska det bli kul!
Hej på er!!
Ikväll ska jag och min sambo och titta på en lokal för festen efter kyrkan som jag tror kommer att fungera superbra! Dessutom känns det billigt, hyra för tre dagar 700 kr samt 1kr per pers(under bröllopsdagen). Visst låter det bra?! Har även försökt få tag på en präst för att boka kyrkan, utan resultat. Men ni ska veta att mitt hjärta bultade fruktansvärt hårt innan jag tog modet till mig och slog nummret!!=)
Har ni andra kommit lång?
PetraM
Ja, vi kommer nog att göra nåt i stil med er faktiskt. Jag tycker att de får rätta sig efter oss. Jag skulle inte ifrågasätta om någon annan ville ha det på det sättet.
Måste gå och jobba"
Ha det bra!
Hurra! Idag bokade jag kyrkan. Det blir den åttonde juli! Nån mer som ska till då? *Längtar*
Majlo
Igår bokade vi festlokal!! Den var perfekt!! Nu har jag lite lugn i mig. Vi var ute i god tid och behövde inte oroa oss om bokningsdatum.
Pirret finns i kroppen hela tiden!!
G-gumman
Undrar bar lite nyfiket om du fått tag på klänning? Du och jag har nämligten fastnat för exakt samma modell.
Jag har köpt den, i stl 42, och den är fullständigt underbar (en aning stor i livet bara, men det går ju att sy in).
Hur långt innan tänker ni skicka ut inbjudningskorten? Med tanke på att det blir mitt i semestern...
har köpt min klänning!! är sååå glad :) Vi tänker skicka ut inbjudningarna senast 2 mån innan, men förvarnar givetvis våra föräldrar och syskon redan nu... så kul att ha börjat planera och fixa.. *myser*
Hej!
Jag tänkte eventuellt skicka mina inbjudningskort kring jul. Det är långt från fastlandet till Gotland så jag antar att folk vill planera sin resa i god tid.
mvh
Majlo
Hej hej,
Scoutar också lokal på Gotland, Mattias blomma, får man vara så fräck och fråga vad det är för lokal ni hittat...? Den låter ju helt otroligt billig, och fin också!
Hej Majlo och alla andra!!! Vi gifter oss också den 8/7... Längtar, men det e ju ett tag tills dess. Kram på er!