• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • feb05

Godmorgon tjejer!

Nu börjar det komma lite svar på inbjudningarna som vi skickade i förra veckan - Spännande!

Vi får tillträde till vårt hus nästa vecka! Ska träffas på banken på fredagen...

• Brud aug 2005

Kul att få in lite svar.... vad snabba de är på att svara. När har ni satt O.S.A senast?

Tack Agnelia...har gått in och svarat :)

• feb05

Sista svarsdatum är 12 december...fast enligt sedan ska man egentligen svara inom 10 dagar från mottagandet...

• november04

17 dagar kvar....har börjat skriva ut och vika sidor till festprogrammet....ska träffa prästen på tisdag så efter det sätter vi igång att skriva ut och vika vigselprogrammen....på lördag ska jag leta underkjol och sen ska jag fålla klänningen...sen är det nog bara maten kvar att fixa och lite dricka...nej just jag ringara ska hämtas oxå....är fortfarande kolugn ....men det hinner kanske ändra sig...

• november04

hmm...det börjar se lite tveksamt ut att vi hinner med lika många inlägg i denna som i den gamla tråden...vi är ju bara drygt halvvägs och bara 16 dagar kvar att skriva :-O....

• saris maj 2005

Hej,
    bor i Västerås men ska gifta mig i min hemort Skara 28 maj 2005. Skulle gärna vilja vara med på en BT träff och dela ideer och tips :). När och var är nästa???

Kramis

• agnelia

Hej saris maj 2005!

Visst är du välkommen på en BTträff!

Vi har inget spikat datum, eller ens några förslag än så länge för nästa träffdatum.

Få se nu,
    Emrika kan inte på onsdagar,
    jag kan inte heller på onsdagar, fredagar,
    Elfva kan inte på tisdagar,
    Hur är det med er andra? Nån veckodag som ni inte kan?

Lite lättare på så sätt att föreslå möjliga datum!

• feb05

Vad sägs om torsdagen den 25 november?

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås