• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • november04

halli hallå...

Ja ni får ta med eget...tänk bara på att jag har ingen micro

så fixar jag nått gott till kaffet

ses i morrn

• Brud aug 2005

JA, vi ses i kväll....
    Usch vad kallt det är idag :( *burr* hoppas det blir bättre under dagen!

• november04

jepp...ses ikväll

ska till fotografen idag och diskutera upplägget spännande

• november04

Tack för ikväll tjejer...nästa gång vi ses kanske jag har lite kort med

• agnelia

Ja, tack för ännu en trevlig kväll!
    +den goda äppelkakan!

Mm, du är ju först ut av oss! Ska bli kul att få se lite foton från bröllopet sen.

• Brud aug 2005

Ja, tack för igår.... Det var kul att se hur du bor, träffa småttingarna och kika på morgongåvan :)

Ska bli kul att se korten från bröllopet sen....

• Brud aug 2005

Min fortsatta kväll blev inte så rolig... fick ju sms från min M2B att han skulle bli minst 30 min försenad pga att en stor fågel hade krockat med flygplanet i Umeå innan de skulle lyfta..... Han ringde senare på kvällen (vid typ 22.30)då hade de fortfarande inte lyft. Planet skulle ha gått 20.05....informationen han hade fått var att det inte gick att laga planet i Umeå och att det inte fanns något annat tillgängligt, så de var tvungna att stanna en natt till i Umeå.. så idag vid 11.00 får han flyga hem....så det blev ännu en natt själv i sängen :(

• Brud aug 2005

Min fortsatta kväll blev inte så rolig... fick ju sms från min M2B att han skulle bli minst 30 min försenad pga att en stor fågel hade krockat med flygplanet i Umeå innan de skulle lyfta..... Han ringde senare på kvällen (vid typ 22.30)då hade de fortfarande inte lyft. Planet skulle ha gått 20.05....informationen han hade fått var att det inte gick att laga planet i Umeå och att det inte fanns något annat tillgängligt, så de var tvungna att stanna en natt till i Umeå.. så idag vid 11.00 får han flyga hem....så det blev ännu en natt själv i sängen :(

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås