• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • Brud aug 2005

Jag kommer också.... för mig passar det efter 16.30.....
    Vi får se när de andra kan.... sen behöver jag garanterat en väg beskrivning....jag vet inte var november04 bor!!

• november04

hej hopp allihop

hur har ni det i höstrusket? själv blev jag hippad i lördags!!!!vad som hände kan jag berätta på torsdag...

ska vi säga 16.30 hemma hos mig? den som inte kan komma exakt då får väll trilla in lite senare...skickar ut mail med adress lite senare

• november04

vilka blir vi förresten???

BTträff nr 8.
    När: Torsdag den 28/10.
    Tid: 16.30
    Plats: Hemma hos november04.

Kan komma:

november04
    emrika + yrväder
    agnelia
    Brud aug 2005

Några fler??

• feb05

Vad kul att du blev hippad!!!
    Synd att jag missar när du ska berätta om det . Men jag hoppas ni får trevligt i alla fall...

Jag får väl hänga med nästa gång...eller så ses vi hos brud aug 2005 om några veckor...

• agnelia

*knuff upp*
    Jag ser fram emot torsdag!

• Brud aug 2005

hej tjejer!
    jag ser också fram emot torsdagen :)
    Nu ska jag krypa upp i gungstolen och bläddra i min nya bröllopstidning som jag har köpt idag *myser*
    M2b tapetserar på övervåningen....

• Elfva

åååh jag önskar att jag verkligen kunde komma på träffen... Dumma jobb *gnälla*! Mycket roligare att gå på bt träff än att ha avdelningsmöte... Nåväl... Inte mycket jag kan göra åt saken mer än att hoppas att jag verkligen verkligen kan nästa gång.

Ha det så trevligt tjejer!

• agnelia

Jippi!
    BTträff nr 8 imorgon!!!

• Brud aug 2005

Det ska bli så kul att träffas igen :) Hur blir det med maten? Tar vi med eget eller?

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås