Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Pigg och glad?
Ska ner till stan och kika på lite skor, vem vet? Kanske, kanske, kanske kan man hitta nåt?
Utomhusskor i så fall...
Glad? JA! Pigg? SÅdär!!!!
Hoppas att du hittar skor...jag förstår hur du känner det....
Jag jobbar till 12.00 idag, sen är jag ledig till på onsdag.... ska bli skönt!!!! Ska försöka få ordning i huset :)
Så idag ska vi köpa diskmaskin, handfat, badrumsskåp, hatthylla. gardinstänger och soffor!!!! Kul att shoppa...men det blir härliga utgifter :(
Nu är jag irriterad...vi har haft besiktning på vår gamla lägenhet (bor inte inom det företaget jag jobbar på utan på ett konkurrerande bolag). Vi frågade när vi flyttade in om det var ok att tapetsera en fond vägg...och det var det, bara inte färgen var konstig... Vi tapetserade då en mild brun tapet som fondvägg i vardagsrummet.... Nu säger besiktningsmannen: de tycker inte om fondväggen, dvs i deras lägenheter har de inte fondväggar men om de som flyttar in skriver på en ansvarsförbindelse så slipper vi omtapetsering (3200 .
Snacka om att man blir irriterad
Trist att det ska blir så... Varför sa det att det var ok från början om det inte var det...Vet vilka du bor hos och de kan vara lite knepiga - de är liksom trevliga när man flyttar in, men ganska otrevliga när man väl flyttar ut...
hämtade mina bilder ida!!!!
är supernöjd...läääängtar tills han får dom å se vad han säger...hihi
Gud vad kul november04....jag ska garanterat också ta bilder....det låter så kul!!!!
Halloj tjejer
Äääääntligen helg! Ska vila och vila och vila och vila, och så tvätta och sånt förstås... ;)
När blir nästa träff? Snart hoppas jag! Det var ju urlänge sedan jag var med... Så nu hoppas jag att vi kan träffas allihop snart igen. Hur ser det ut i era kalendrar framöver?
Hej på er!
Ikväll ska jag på bio med m2b. Blir nog en fika på favvostället sen (stället där vi hade första daten)! Känns skönt att den här arbetsveckan snart är slut.
Ha en underbar helg!
Måndag igen....
Emrika vill så jättegärna vara med på nästa träff, hon hade förslag på en dag men nu har jag glömt vilken dag! Ska fråga henne igen och återkomma senare idag.
Ha en bra dag tjejer!
Emrikas förslag är den 28/10, en torsdag.
Hur många kan då?
emrika
agnelia
Fler??