Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
feb05,
Länk till guldsmeden:
guldsmycken.com
Lite rörig sida men en toppenguldsmed!!!
Provar igen med länken:
www.guldsmycken.com/
Hallojsan :)
Längesen jag skrev något här nu igen... har knappt tid att surfa nu för tiden, fast jag vet inte riktigt varför för egentligen har jag väl inte mycket mer för mig nu, än vad jag annars brukar ha... men men...
Dyker säkert upp på träffen på tisdag en stund iaf, men jag hinner nog inte äta, träffas vi kl 18 hinner jag nog inte äta, och ni får dras med att jag dyker upp i "full instruktörs mundering" och yoga mattan på ryggen. :)
Måste sen sticka iväg vid 19 tiden igen, börjar jobba (har pass) kl 19.30...
Ha det gott!
Elfva,
vi funderar på att träffas redan kl 17.00...då hinner du äta :)
Hej allihopa!
Nu har vi skrivit kontrakt!!! Usch vad vuxen och gammal man känner sig. Herregud - nu blir vi såna där Svenssons . Fast det är kul också! Får se om jag kan bjuda hem er nån gång...
.
Längtar till tacostisdag!
Jag också Agnelia....jag är helt slut efter hus tillträdet.... Har börjat flytta de flesta lådorna( ca 45 st!!!!!)...vilket jobb
M2b har målat panelen i köket brun (som tidigare var rosa...) och rivit tapeterna i köket och spaklat. Han har även målat taket i badrummet och dörren till "tvättstugan" (den var också rosa!!!!)
Så lite har vi hunnit....
Men nu är jag trött....dags för ett glas rött :)
Skål! *sitter med en päroncider i handen*
*skratt* Känner igen det där med rosa...
När jag skulle flytta till min andra lägenhet, en tvåa, så var tapeterna i köket rosablommiga, köksluckorna var ljusrosa, badrummet hade rosamålade väggar och aprikost golv, vardagsrummet var inte rosa men däremot gult med plottriga blommor!! Gah!!!
Dessutom var allting så taffligt gjort, inga proffs där inte! De hade inte tapetserat ordentligt in i hörnen utan bara rundat dem?!? Och rosa målarfärg hade runnit längs det vita kaklet i badrummet!
Men som tur var (pga det dåliga arbetet) fick jag allt (utom tapeten i v-rummet) omgjort!! T o m nya fina vita köksluckor med trähandtag!
Lycka till i nya lyan!!!
BTträff nr 7.
Imorgon tisdag den 5/10, kl 17.
Oliver Twist, tacobuffé!
Kan komma:
Brud aug 2005
november04
agnelia
Elfva (fram till 19)
Cecila(nygift) eventuellt?
Nån mer tacosugen brud som vill komma??