• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • agnelia

emrika kan inte komma den här gången.
    Hennes sambo har uppkörning den dagen så då ska hon fira eller trösta honom på kvällen. Förhoppningsvis fira!!

• Brud aug 2005

Vi hoppas verkligen på att hon får fira tillsammans med sambon *håller tummarna*

Då äår det bara Elfva vi får hoppas tycker om Tacos.... och eventuellt nytillkomna brudar :)

• feb05

Jaha...nu får man vara nervös i flera dar då. Det har nämligen blivit budgivning på det huset som vi vill ha.

• agnelia

feb05,
    *håller tummarna*

• Brud aug 2005

Eventuellt kan Cecilia(nygift) också komma på nästa träff...men hon återkommer med svar senare i veckan!

• feb05

Usch vad tiden går långsamt när man väntar på nåt gott. Det är fortfarande budgivning och den andra intressenten är så dj---a långsam med att lämna bud.

• Brud aug 2005

Jag kommer ihåg när vi höll på att buda på allt... Vi svarade på typ 10 min...och sen fick man vänta en halvdag på den andra intressenten....
    Får man fråga i vilken del av Västerås det är?

• feb05

En bit utanför...
    Ringde ni någonsin upp mäklaren och frågade hur det gick?

• Brud aug 2005

Nej, det var alltid bud via sms... Så fort intressenten hade svarat så fick vi ett sms....

• feb05

Ok...här är det mäklaren som ringer upp hela tiden.

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås