Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Godmorgon!
Ja, det kan vi ju göra...fast det känns som om risken är ganska stor att det regnar...
Vädret har ju inte varit det bästa den här veckan :(
Nej, det förstås...
Morgonpigg du också?
Inte specillet...men jag måste ju till jobbet :(
Börjar ju 07.00 varje morgon! Och när man bor långt från jobbet och bara åker buss, då får man gå hem ifrån kl 06.15 :(
Själv är jag ledig, men vaknar tidigt ädå av gammal vana.
Förut började vi kl 06 på jobbet! Om man tog 5.30 bussen kom man 5 min försent. Annars fick man ta bussen som gick kl 5!!
Är rätt nöjd med att börja kl 7 nu. Det som är värst är att jobba kväll...
Ja, man får i alla fall sluta bra tider när man börjar tidigt!!!
Åker du också buss till jobbet? Vilken tid åker du hemifrån om du börjar 07.00? Borde inte vi hamna på samma buss?
Nu pyser jag till jobbet!!! Vi ses ikväll :)
Jag brukar ta en tidigare buss än jag behöver... Ifall jag skulle missa byta buss eller så, avskyr att komma försent.
Skönt att vara på jobbet en stund innan man behöver stämpla in. Kan byta om i lugn och ro, kolla anslagstavlan om det är nåt nytt, fylla på vattenflaskan etc.
Men nu får jag ibland skjuts av min sambo, han börjar 7.30. Väldigt skönt att slippa bussen!
Ha en trevlig dag på jobbet! Vi ses ikväll!
***knuff***
BTträff idag kl 18.00.
Kalle på spången.
Om det inte regnar, ska vi träffas utanför till vänster om ingången?
Vi ses om tre timmar!!
Nån mer som vill komma? Ni är välkomna!!!
November04,
min pappa fyller också år idag!! Men jag ska inte åka och gratta honom idag för han har rest bort.
Tack för ikväll tjejer!!
Vi kanske ses den 5/10!