• feb05

Ny tråd - BT-träff Västerås

Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...

Vi får väl fortsätta här istället!

När blir nästa träff tjejer?

• Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås
  • agnelia

Jag kände en tjej sen tidigare, resten var nya bekantskaper!

Funderar du på att komma? Bara att höra av dig dig hit i tråden, kolla vart vi ska träffas och vilken tid och sånt.
    Du är så välkommen!!!

Om du vill så kan du maila mig på agnelia2@hotmail.com
    (glöm inte 2an i mailadressen!)

Jag kanske kan den 5/10 iaf!

*skratt* Såg nu att jag hade skrivit fel i listan!!! Den 5/9 har ju redan varit! Menar givetvis den 5/10!

Trevlig helg allihopa!!!

• agnelia

God morgon!!

Är det någon som har några förslag på vart vi ska träffas??
    Den 23/9 till och börja med! Inte så många dagar kvar...

Kanske val av plats är beroende på vilken tid också? Vilken tid passar er 23/9?

Jag kan närsomhelst efter kl 15.

Längtar verkligen efter lite bröllops/tjejsnack!

• Brud aug 2005

Jag funderade också på det i morse.... börjar nog bli dags att bestämma plats! Jag kan i alla fall efter kl 16.00...fast jag har ingen aning om vart någonstans.... det går inte hos mig, då vi förtillfället lever i flyttkartonger.... i november eller så kan ni gärna få komma till nya stället....
    Men på torsdag vet jag inte vart vi ska träffas! Ska vi ta någon restaurang eller så?

• agnelia

Nåt café igen kanske?
    T ex Kalle på spången som har goda och matiga baguetter om man är hungrig, eller en liten godbit om man känner för det?
    10% på menyn om man har Mimerkortet!

Det är mitt förslag.

Flera förslag??

• Brud aug 2005

Så länge det finns plats för oss :) Vi vill ha gott om utrymme så att vi kan titta på Cecilia(nygift) kort.....

• Brud76

Jag kan nog på torsdag.
    Hur är det med alla?
    Har ni kommit långt i planeringen?

• agnelia

Nu har jag kommit en bra bit på väg... Ni får veta mer på torsdag.

• fröken Dammråtta

Kul att ni träffas tjejer! Hade också gärna varit med men nu börjar tiden rinna från mig, hinner aldrig träffa någon och prata bröllop. Hade gärna gjort det då jag inte vill "tjata" ut min M2b och mina vänner är inte så intresserade! JA, min M2b och jag pratar ju dagligen om allt praktiskt. Men det hade verkligen varit kul att dela andras åsikter. Tur att detta forum finns!

• agnelia

Hur går det för dig då, fröken Dammråtta?
    Var det inte du som valde mellan två klänningar...?

Svar på tråden Ny tråd - BT-träff Västerås