Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ja, gick det bra igår med presentationen?
God morgon på er alla!!!
Jag är så trött på den här förkylningen :( Sitter här och snorar och snörvlar och tycker synd om mig själv!!!!!
Tur att det inte är en Bt träff i antågande som jag hade kunnat missa :)
God morgon på er föresten!!!
Hoppas att du kryar på dig snart...
Och hoppas att jag inte åker på en förkylning jag också... Har börjat känna mig lite småsnuvig de senaste dagarna.
Nu har sambon blivit förkyld! Men jag är bara lite småsnuvig som tidigare... *peppar, peppar...*
Ha en trevlig fredag och en minst lika trevlig helg!
Hej på er!
Har haft mycket i några dar och har knappt hunnit kika in här...
Ser ut som om vi kanske har hittat "vårt" hus till slut...håll tummarna att vi vinner budgivningen!
Presentationen gick för övrigt jättebra! Det var dessutom riktigt roligt!
Snart ska jag överge jobbet och unna mig själv lite fotvård...
Ha en underbar helg tjejer!
Vad kul!!! Hoppas att ni får huset :) Vart ligger det här då? Hur stor är det? Jag är nyfiken....
Berättar mer när det är klart hur det blir...du får ge dig till tåls...
*puff puff*
God morgon!
Nån som känner för en liten BTträff t ex på torsdag 23/9?
Ha en trevlig onsdag allihopa!
Hej alla!
Jag kan inte den 23:e - ska på Sarah Brightman konsert i Sthlm! Har mailat och föreslagit annan tid...
Vi var och kollade huset igår igen...och nu är vi osäkra på om vi verkligen är intresserade...det är rätt dyrt och vi vet att det ofta kommer liknande hus på marknaden som är betydligt billigare...Usch - beslutsångest!!!