Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Det måste jag kolla upp!
Vi har ju inte beställt någon vigselring än...
Hej tjejer!!!
Grattis feb05! Kul...jag förstår hur du känner dig... när är inflytt??? Vi fick ju vänta 6 månader med att få flytta in efter det att vi hade skrivit kontraktet :(
För mig går det också bra vid kl 17.00....
Vi ska antagligen köpa vigselring på lördag men det är inte helt säkert!!!!!
Värst vad alla är framåt med att köpa ring...
Vet inte riktigt när det blir tillträde...vi vill helst ha 1 december. Tänk att kunna fira jul i eget hus!!!
Hur går det med er flytt då? Är det i helgen ni flyttar???
Nja, vi får ju nyckeln imorgon... Men min m2b ska rusta lite i köket denna helgen, så det stora flytt lasset blir inte av förren till nästa helg...
Anledningen till att vi köper så tidigt är att jag skulle få 20% om jag köpte denna helg...och det gör ju några tusenlappar :)
Nu hängde jag inte riktigt med...du skulle få 20 % vad???
Känns det pirrigt då?
Är jag otydlig???? Det har varit en jobbig och stressig dag på jobbet 20% på priset på ringen menar jag.... den kostar ca 16000 så det blir inte mer än 12500 efter rabatten...därför känner vi att vi vill passa på!!!
Ja, det känns väldigt pirrigt med huset. Spännande att se hur det ser ut nu....det var ju ett tag sedan vi var där...och då var det ju fullt möblerat!
Då hänger jag bättre med!! Låter ju jättebra att få så mycket rabatt!
Har ni möbler som räcker till hela huset då?
Vi har väl möbler till det mesta...det blir nog lite tomt i vardagsrummet (32kvm)...
Men vi ska byta ut vår hörnsoffa till 2 st 3-sits soffor istället....
Och jag ska ha en fåtölj till min läshörna... annars är det ok med möbler just nu
Vad spännade att ni får titta redan imorgon!!!
Så nu består hela ert hem av bara lådor?
Ja, jag har bott i lådor i snart 2 veckor... M2b har ju varit i Umeå hela tiden och jobbat :(
Men ikväll kommer han hem... *myser*
;)