Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Hej alla,
Har inta varit ute på bt på länge men nu är jag tillbaka. Ska försöka komma på denna träff. Nästa torsdag eller hur. Ni får väll maila tid och var november04 bor när allt är bestämmt.
Träffen ska vara nästa torsdag är det tänkt!!! Så vi får hoppas att det blir av...
En fråga Brud76, dansar du? Det är en tjej på dansen som jag har fått för mig är lik dig...men det var ju så länge sedan jag såg dig (tidig sommar typ).
Hej brud aug 2005,,
Ja jag dansar, dansar linedance på onsdagar(kväll). Har du börjat nybörjargruppen som startade i september.
jaha tjejer...när vill ni komma nästa torsdag???
själv är jag hemma hela dan med ungarna och gubben är borta från halv två till efter elva... så mig passar det typ när som....förslag???
Brud aug 2005,
Det stämmer du dansar i gruppen före mig, såg dig när du var på väg hem så jag hann inte rycka tag i dig och säga hej. Vi får väll heja nästa vecka..
Brud76, då hade jag rätt då :)
Ja, min kompis kör mig hem och hon har bråttom hem till dottern efter dansen för killen ska iväg och träna....
Visst är det kul???? Jag har dansat lite förrut när jag bodde i Kalmar....
November04, klart att vi vill komma. Jag är ledig från 16.00....så för mig går det när som. Behöver lite guidning bara....hittar inte på den sidan stan!!!!
God morgon tjejer!!
Godmorgon!
Det är lite ont om inlägg här :)
Hur går det med BT träffen??? Är tid bestämd? Vilka kommer?
Godmorgon tjejer!!!
I helgen blev vi klara med våra inbjudningskort - nu återstår bara att skicka iväg dem...
Jag kommer! Vilken tid som helst passar mig!